וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: דווין סמית' על סף סיכום לשנתיים נוספות

24.6.2013 / 19:38

הפורוורד הוותיק צפוי להאריך את חוזהו, ירוויח כ-1.6 מיליון דולרים. דיווחים: הצהובים רוצים את גאני לוואל וזוראן פלאניניץ'

ברני ארדוב

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות שלה לקראת העונה הקרובה ואחרי הפיצוץ אתמול (ראשון) עם ליאור אליהו, הושגה התקדמות משמעותית במו"מ עם דווין סמית', הפורוורד הוותיק שנמצא על סף חתימה על חוזה לשנתיים נוספות שבהן הוא צפוי להרוויח כ-1.6 מיליון דולרים. סמית' סיים העונה חוזה של שנתיים במדי הצהובים ובתום הסדרה מול ריאל מדריד אף הגיע סוכנו האמריקאי לישראל , אולם המגעים עלו על שרטון אך לפני שבועיים התחדשו פעם נוספת.

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' חוגג. קובי אליהו
ימשיך בצהוב. דווין סמית'/קובי אליהו

מכבי תשאיר את סמית' למרות שבפניו הונחו לא מעט הצעות ממספר קבוצות. כזכור, בשבוע שעבר החלו הדיווחים לפיהם קובאן מתעניינת בשחקן כאשר הנשיא אנדריי ודישב אישר את ההתעניינות בשחקן, אולם במכבי החליטו להשאיר את סמית' לצידם של ריקי היקמן ושון ג'יימס כדי לא ליצור שינויים נרחבים מדי בסגל ולנסות לשמור על השלד מהעונה שעברה.

סמית', קלע בעונה החולפת 11.5 נקודות בממוצע במשחקי היורוליג, אך איכזב מאוד בסדרת ההצלבה מול ריאל מדריד, שבה מכבי הודחה בסוויפ משפיל ותרם רק 4.7 נקודות למשחק. בליגה המקומית סמית' רשם ממוצעים של 13.6 נקודות למשחק ו-5.6 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב מול זוראן פלאניניץ' שחקן חימקי מוסקבה. ברני ארדוב
ישחקו ביחד בעונה הבאה? זוראן פלאניניץ' ויוגב אוחיון/ברני ארדוב

דיווח: מכבי מעוניינת בגאני לוואל, סופו יחזור?

בעניין אחר: דיווחים ביוון גורסים כי מכבי תל אביב היא אחת מבין כמה קבוצות המתעניינות בסנטר רומא בעונה החולפת, גאני לוואל (25, 2.05). האמריקאי ממוצא ניגרי פרץ העונה במדי הקבוצה מבירת איטליה ונבחר לסנטר העונה בליגה האיטלקית. הוא היה משחקני המפתח בעונה המפתיעה של רומא, שהסתיימה רק בהפסד 1:4 לסיינה בסדרת גמר הפלייאוף. הוא העמיד העונה ממוצעים של 13.7 נקודות (62% מהשדה, 50% מהעונשין), 8.4 ריבאונדים, 1.5 חסימות ו-3 איבודים ב-26.6 דקות למשחק.

הוא נחשב לשחקן מאסיבי ואתלטי שמרבה לסיים מהלכים בקרבת הסל, אך לוקה בכל הקשור לטכניקה ולקליעה מחוץ לצבע. ללוואל יש לא מעט קונות באירופה בימים אלו. על פי דיווחים, פנאתינייקוס כבר הגישה הצעה לסוכנו, אולימפיאקוס הביע עניין וכן גם מספר קבוצות טורקיות. אגב, ביוון ישנם פירסומים לפיהם סופוקליס שחורציאניטיס נמצא על הכוונת של הצהובים ועשוי לחזור למכבי אחרי עונה די מוצלחת בפנאתינייקוס, אלופת יוון הטרייה.

הכירו מקרוב את גאני לוואל

בינתיים ברוסיה דיווחו הערב שמכבי תל אביב היא בין המתעניינות בזוראן פלאניניץ', הרכז הקרואטי הוותיק שסיים את חוזהו בחימקי מוסקבה. על פי הדיווח, ברשימת ההצעות של פלאניניץ' נמצאות מכבי תל אביב וקאזאן, כשהוא מעדיף קבוצה שתשחק ביורוליג בעונה הבאה.

צפו במיטב ביצועיו של לוואל במדי רומא העונה

מכבי תל אביב נסוגה מההסכם עם ליאור אליהו

ניקולה וויצ'יץ' הוצג במכבי: "לא באתי כדי להחליף נורות"

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully