וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ טהיטי היה מדריך הטיולים של טורס בירח הדבש

"צ'יקו" ארנדה סיפר: "קיבלתי אותו ב-2007 בשדה התעופה עם שרשרת פרחים". טהיטי נפרדה מהקונפדרציות: "תודה ברזיל"

אחרי ספיגת 24 שערים בשלושה משחקים אל מול כיבוש של אחד בודד, נבחרת טהיטי סיימה אמש (ראשון) את דרכה בטורניר הקונפדרציות עם חיוך רחב. יש שיגידו שההשתתפות של הנבחרת הקיקיונית בטורניר לא מוסיפות כבוד לפיפ"א, שהתבוסות שלה נגד ספרד (10:0), אורוגוואי (8:0) וניגריה (6:1) לא כיבדו את המעמד, אבל לשחקנים מטהיטי כנראה לא ממש איכפת.

שחקני נבחרת טהיטי חוגגים בתום גביע הקונפדרציות. Michael Regan, GettyImages
נהנו מכל רגע. שחקני טהיטי/GettyImages, Michael Regan

השחקנים החביבים מהאוקיינוס השקט כבשו את לבבות אוהדי הכדורגל בברזיל בימים האחרונים ואחרי התבוסה נגד אורוגוואי אתמול, ערכו "הקפת ניצחון" תוך שהם מחזיקים שלט עליו נכתב "תודה ברזיל". האוהדים המקומיים, שעודדו את טהיטי לאורך כל הטורניר, הגיבו שוב במחיאות כפיים.

לטהיטי ייזכרו מהטורניר הזה את החגיגות האדירות אחרי כיבוש השער נגד ניגריה בתבוסה 6:1, את פרץ השמחה של השוער מיקאל רוש אחרי שפרננדו טורס החמיץ מולו פנדל במצב של 0:8 לספרד, את השמחה הגדולה מעצם השתתפות, אבל נדמה שסיפור אחד ממצה היטב את השבוע האחרון בגביע הקונפדרציות.

שחקני נבחרת טהיטי חוגגים בתום גביע הקונפדרציות. Ronald Martinez, GettyImages
"תודה לך ברזיל". טהיטי נפרדת/GettyImages, Ronald Martinez

בשנת 2007 פרננדו טורס עם אשתו הטרייה יצא לירח דבש בטהיטי ובשדה התעופה הוא פגש מדריך טיולים מקומי שהתלווה אליו. שמו של מדריך הטיולים היה אפרים "צ'יקו" ארנדה והוא שחקנה של נבחרת הכדורגל המקומית. ארנדה אמנם לא נכלל בסגל של טהיטי לגביע הקופנדרציות, אבל הגיע איתה לברזיל כמחליף למקרה ששחקן אחר ייפצע.

"נהגתי לקבל את פני הנוחתים עם שרשרת פרחים", סיפר "צ'יקו", "קיבלתי את פניו של טורס, לקחתי אותו לבית המלון שלו והסעתי אותו לשדה התעופה ביום בו הוא עזב. למעשה אני זוכר שהוא קיצר את ירח הדבש כי הוא צריך להמריא לחתום בליברפול".

אגב, ב"מארקה" הספרדי סיפרו שארנדה גם שימש לאורך השנים כמדריך של אנטוניו קסאנו, ג'אנלואיג'י בופון וכריסטיאנו רונאלדו, כשאלו הגיעו לחופשות בטהיטי.

פרננדו טורס שחקן נבחרת ספרד עם מיקאל רוש שוער נבחרת טהיטי. GettyImages
קיצר את ירח הדבש כדי להמריא לחתום בליברפול. טורס עם השוער מיקאל רוש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully