וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונפדרציות: ספרד ואורוגוואי העפילו לחצי הגמר

אלופת אירופה ניצחה 0:3 את ניגריה (אלבה צמד וטורס) ותפגוש את איטליה. 0:8 לסלסטה על טהיטי לקראת מפגש עם ברזיל

זהו, הסתיים לו שלב הבתים בטורניר גביע הקונפדרציות המסקרן שנערך בברזיל, כשהערב (ראשון) הושלמו משחקי בית ב' שבסיומם ספרד ניצחה 0:3 את ניגריה וסיימה כראש בית בדרך למפגש פיקנטי עם איטליה שסיימה שנייה בבית המקביל. אורוגוואי עשתה צחוק מטהיטי עם 0:8 ענק שמסדר לה פגישה עם המארחת בשלב הבא. המשחקי יתקיימו ברביעי ובחמישי הקרובים.

שחקן נבחרת ספרד ג'ורדי אלבה חוגג שער. GettyImages
התגבר על ההגנה הניגרית. ג'ורדי אלבה/GettyImages

ניגריה - ספרד 3:0

זו לא הייתה הופעה משכנעת של ספרד שידעה שהיא עם רגל וחצי בשלב הבא, ועל כן ויסנטה דל בוסקה הרשה לעצמו להשאיר את הכוכבים על הספסל. פרננדו טורס ודויד וייה נשארו מחוץ ל-11 בעוד רוברטו סולדאדו ופדרו קיבלו את ההזדמנות בהרכב, אבל לא הצליחו להרשים יתר על המידה ובכלל הנבחרת שלהם שיחקה בהילוך ראשון. כבר בדקה השלישית ג'ורדי אלבה במבצע אישי יפהיפה היה חתום על שער היתרון המצוין. וינסנט אניימה הציל את הניגרים מספיגות נוספות, אבל בדקה ה-61 טורס המחליף כבר סגר את הסיפור והשאיר את הניגרים מחוץ לתחרות. שתי דקות לסיום אלבה היה חתום על השלישי שמשאיר את דל בוסקה אופטימי לקראת השלב הבא.

מחצית שנייה

דקה 88 - גול! כדור ארוך לכיוונו של אלבה שוב השאיר את ההגנה הניגרית מאחור, המגן דהר קדימה, חלף על פני אניימה וגלגל פנימה. 0:3 לספרד.

דקה 74 - אחמד מוסא השאיר כדור מצוין לגמבו שנשאר לבד מול ואלדס, אבל הסיומת הייתה רעה מאוד והסתיימה ללא כלום.

דקה 66 - אינייסטה הכניס הפעם לטורס שהקדים את ההגנה הניגרית אבל לפני שהוא הצליח לייצר מצב בעיטה, גודפרי אובואבונה הצליח להרחיק.

דקה 65 - אינייסטה הכניס כדור לדויד סילבה שמקרוב פספס את ההזדמנות לשלישי, אבל לא הצליח לאיים על אניימה.

דקה 62 - גול! פרננדו טורס נכנס כמחליף ומיד תרם את שלו כאשר הגבהת כדור מצד שמאל של פדרו מצאה את הראש של חלוץ צ'לסי שהמשיך פנימה וקבע 0:2 לספרד.

דקה 53 - צ'אבי סובב כדור חופשי, עקף את החומה אבל הכדור שלו לא היה מספיק מדויק ויצא החוצה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן נבחרת ספרד אנדרס אינייסטה מול נבחרת ניגריה. רויטרס
פעולות מצוינות בפתיחה. אינייסטה/רויטרס

מחצית ראשונה

דקה 39 - סולדאדו הוציא כדור רוחב לפברגאס שמצא את עצמו מול אניימה, המשיך עם בעיטה שפגעה בקורה וחזרה במזל רב לאניימה שהשתלט.

דקה 31 - ניסיון מעניין של סולדאדו שקיבל כדור מצוין מצ'אבי, התקדם ושיגר בעיטה לא מספיק טובה למרכז השער, אניימה ירד והדף לקרן.

דקה 20 - ניסיון נוסף של הניגרים, הפעם של סאנדיי מבה, שקיבל כדור מצד שמאל והמשיך עם בעיטה חדה שנהדפה על ידי ואלדס לקרן.

דקה 11 - ג'וזף אקפלה בעט כדור שנהדף, וג'ון אובי מיקל המשיך עם ניסיון נוסף שחמק מעל המסגרת.

דקה 3 - גול! איזו פתיחה חלומית מבחינת הספרדים כאשר אינייסטה השאיר כדור לג'ורדי אלבה שהיתל בהגנה הניגרית, התקדם ושיגר כדור ראשון לרשת. 0:1 לספרד.

דקה 2 - אינייסטה התגבר באגף השמאלי על אפה אמברוז וסיים עם בעיטה שגרמה לוינסנט אניימה לרדת היטב.

שוער נבחרת ניגריה וינסנט אניימה. רויטרס
למרות התוצאה, הופעה מצוינת שלו. וינסנט אניימה/רויטרס

הרכבים

ניגריה: וינסנט אניימה, קנת' אומרו (אזובויקה אגוואקווה 11), גודפרי אובואבונה, אפה אמברוז, אלדרסון, ג'ון אובי מיקל, פגור אוגודה, סאנדיי מבה (ג'ון אוגו 63), אחמד מוסא, ג'וזף אקפלה (מוחמד גמבו 71), אידייה בראון.

ספרד: ויקטור ואלדס, אלברו ארבלואה, ג'רארד פיקה, סרחיו ראמוס, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, ססק פברגאס (דויד סילבה 54), פדרו (דויד וייה 75), רוברטו סולדאדו (פרננדו טורס 60).

שחקן נבחרת אורגוואי אבל הרננדס חוגג שער. רויטרס
עשו את המוטל עליהם, ויותר מכך. אבל הרננדס/רויטרס

אורוגוואי - טהיטי 0:8

אלופת דרום אמריקה ידעה שכדי לעלות לחצי הגמר היא חייבת מעידה של הניגרים וניצחון בהפרש גבוה על היריבה המסכנה שרק חטפה ממשחק למשחק וקיוותה לפחות לסיים עם טעם מתוק בפה. אלא שאבל הרננדס חשב אחרת ועם רביעייה ענקית הוא השאיר את היריבה מושפלת שמסיימת עם 24 שערי חובה. פרט להרננדס הייתה ללואיס סוארס הזדמנות לכבוש צמד, כאשר דייגו פרס וניקולאס לודיירו השלימו. אורוגוואי תפגוש בשלב הבא את ברזיל ומולה יצפה לה המבחן האמיתי.

שחקני נבחרת אורגוואי חוגגים. רויטרס
לא ריחמו על היריבה המסכנה. שחקני אורוגוואי חוגגים/רויטרס

כבר אחרי שתי דקות אורוגוואי כבשה את השער הראשון במשחק בהתקפה מהירה כאשר כדור קרן של לודיירו מצאה בסופו של דבר את ואבל הרננדס שיגר כדור לפינה הרחוקה. בדקה ה-22 אורוגוואי הייתה יכולה לכבוש את השני אבל שוער טהיטי גילברט מרייל הציל מהקו נגיחה של וולטר גרגנו. אלא ששתי דקות לאחר מכן הרננדס כבר רשם את השני שלו עם הקפצה נהדרת וסיומת נפלאה עם בעיטה לשער. בדקה ה-27 זה כבר הפך לתבוסה כשדייגו פרס ניצל את ההגנה הנרפית של נמושת הטורניר כדי להבקיע את השלישי. נגמר? ממש לא. רק לפני הירידה למחצית אבל הרננדס קיבל כדור זהב נוסף, חמק מנבדל, והבקיע את הרביעי והשלישי האישי שלו.

בפתיחת המחצית השנייה אורוגוואי זכתה בפנדל כאשר אנדרס סקוטי שיגר את הכדור שלו לפינה הימנית, והשוער מרייל הצליח לעצור לנוכח חגיגות אוהדי נבחרת טהיטי ביציעים. שש דקות לאחר תחילת המחצית סקוטי העצבני קיבל כרטיס צהוב שני והורחק. בדקה ה-59: שוויון מספרי כאשר טהייברי לודיביון קיבל צהוב שני והשאיר את טהיטי בעשרה שחקנים. דקה אחת בלבד חלפה עד שניקולאס לודיירו כבש מקרוב את החמישי. בדקה ה-67 הרננדס היה חתום על הרביעי, הפעם בפנדל מוצלח, שגרם למשחק הזה להיראות כמו בדיחה גדולה. את השער השביעי במשחק כבש לואיס סוארס שנכנס כמחליף והצטרף לחגיגה עם בעיטה מקרוב. חלוץ ליברפול היה חתום גם על השמיני בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully