וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בארץ - 24.6

אבוחצירא הצטרף למכבי חיפה, עטר חתם רשמית בריימס, קדוסי עבר לשוויץ. קולאוטי הוצע לבית"ר, בלם חדש נחת בהפועל חיפה

22:23: רשמי: אחרי משא ומתן ממושך, אליניב ברדה חתם לשלוש שנים בהפועל באר שבע והצהיר: "זו עבורי סגירת מעגל, מרגיש שאני חוזר הביתה”.

21:48 - רשמי: דניאל הייבר, החלוץ הקנדי הצעיר ששיחק החל מחודש ינואר במכבי חיפה והבין מאריק בנאדו כי הוא לא נמצא בתכניות, עבר לאפולון לימסול הקפריסאית, בשורותיה חתם לעונה אחת. הירוקים ויתרו על האופציה לרכוש את כרטיסו של השחקן.

21:45: אלרואי כהן עשוי לעבור לבית"ר ירושלים. הפועל תל אביב מוכנה למכור או להשאיל את הקשר, ואלי טביב ינסה לצרפו בהשאלה לקבוצה מהבירה.

19:13 - עמוס לוזון הכריז שקיים סיכוי של 70%-80% שטל בן חיים יעזוב את הפועל תל אביב, כשמכבי תל אביב הביעה בו עניין. האדומים הגיבו: "עד אשר לא תקבל הצעה רשמית, לא נתייחס לדברים של לוזון במלוא הרצינות".

18:54 - ערן לוי צפוי להעדיף את הצעתה של הפועל עכו על פני זו של מכבי נתניה ולחבור ליובל נעים בקבוצה הצפונית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיבל את החולצה מספר 9. אלירן עטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

16:57: רשמי: אלירן עטר חתם על חוזה לארבע שנים בריימס הצרפתית, שרכשה את כרטיסו ממכבי תל אביב תמורת 1.8 מיליון דולר. עטר קיבל את החולצה מספר 9. לידיעה המלאה.

* 16:48: רשמי: שמעון אבוחצירא חתם לארבע שנים את תנאיו במכבי חיפה ויהיה הרכש השלישי של הירוקים בקיץ, אחרי רובן ראיוס ואלעד גבאי. לידיעה המלאה.

* 16:00: רשמי: אוהד קדוסי, חלוצה של הפועל עכו בעונה החולפת, חתם לשנתיים בשורות לוזאן השוויצרית ויהיה השגריר הישראלי השני בשוויץ, לצד אבי ריקן שהצטרף לציריך. לידיעה המלאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישראלי שני בשוויץ. אוהד קדוסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

* 12:09: ישראל זגורי, בו מתעניינת גם ברשיה האיטלקית, קרוב להצטרף למכבי תל אביב.

* 10:07 - המגן ההולנדי-סורינאמי טובראנו פינאס יצטרף לאימוני פתיחת העונה של מכבי נתניה. העדפה של המגן היא לשחק בליגת העל, ואם תהיה קבוצה שתסכים לשלם חצי מיליון שקל על כרטיסו בנתניה לא יעמדו בדרכו וישחררו אותו.

* 9:30 - הבלם הניגרי אטאנדה גאניו אוגונג'בה ינחת ביום ראשון הקרוב בישראל ויצטרף לאימוני הפועל חיפה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. במידה ויחתום יאבק השחקן על מקומו ביחד עם הבלמים טאדאס קיאנסאקאס ואושרי רואש, שלא ברור איך יקבל החתמת בלם זר נוסף.

* 6:23 - אחרי שבית"ר ירושלים מינתה את אלי כהן, הקבוצה מתחילה לעבוד. לבעלים אלי טביב הוצע החלוץ רוברטו קולאוטי, אך המאמן מעדיף את החלוץ הסרבי של מ.ס אשדוד סטפן שפצ'וביץ'. כהן מעוניין גם בניסו קפילוטו ובישראל זגורי.

רוברטו קולאוטי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הוצע לבית"ר. רוברטו קולאוטי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully