וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד קדוסי חתם לשנתיים בלוזאן השוויצרית

חלוץ הפועל עכו (27) יהיה השגריר הישראלי השני בשוויץ לצד אבי ריקן, אחרי שהצטרף לקבוצה שסיימה במקום התשיעי

אוהד קדוסי חתם לשנתיים בשורות לוזאן מהליגה השוויצרית. החלוץ שכבש בעונה שעברה 14 שערים בהפועל עכו החזיק במספר הצעות מליגת העל ביניהן מבני סכנין, אך העדיף את ההצעה האירופית וחתם באמצעות סוכניו גלעד קצב ואדם קידן. בכך, השחקן שגדל במכבי פתח תקוה, יהיה השגריר הישראלי השני שישחק בעונה הבאה בליגה בשוויץ לצד אבי ריקן שחתם בציריך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ימשיך את הקריירה בשוויץ. אוהד קדוסי עם סוכניו גלעד קצב ואדם קידן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדוסי (27) היה אחד הכוכבים של קבוצת הנוער של מכבי פתח תקווה, ואחרי שזכה למספר משחקים בבוגרים בעונת 2004/5 הושאל למכבי הרצליה. בעונת 2006/7 פרץ החלוץ בשורות בני סכנין בליגה הלאומית עם 22 שערים שהחזירו אותו לסיבוב שני בקבוצת הבית שלו.

בעונת 2008/9 עבר החלוץ להפועל באר שבע ששיחקה בלאומית, כבר 15 שערים בליגה השנייה ועלה עמה לליגת העל. אחרי עונה סבירה עם חמישה שערים עזב להפועל פתח תקווה וכבש ארבעה שערים ב-22 משחקים. בעונת 2011/12 חזר לבני סכנין, הפעם בליגה הראשונה, ורשם 10 שערים ב-36 משחקים. העונה המשיך בנדודיו, חתם בעכו וכאמור רשם את עונת השיא שלו עם 14 שערים ב-32 מחזורים.

לוזאן סיימה את העונה החולפת במקום התשיעי והלפני אחרון בליגה השוויצרית. היא זכתה בשבע אליפויות בעבר (האחרונה ב-1965) ובשמונה גביעים (האחרון ב-1999). קדוסי ישתף פעולה עם גברי שגדל ושיחק שנים ארוכות בברצלונה וכן עם הבלם היהודי גיום כץ והחלוץ הקונגולזי-צרפתי מאט מאסילו, ששיחק בעבר בליל וניס. את הקבוצה מאמן לורן רוסיי הצרפתי, שבעבר עמד על הקווים של סנט אטיין וסיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully