וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונפדרציות: מריו באלוטלי יחמיץ את חצי הגמר מול ספרד

חלוץ נבחרת איטליה עבר MRI ולא יהיה כשיר. גם פירלו בספק. אינייסטה מזלזל: "אף פעם לא פחדתי מהם, ובטח לא עכשיו"

שלב הבתים בגביע הקונפדרציות נחתם אמש (ראשון) בניצחונן של ספרד על ניגריה בתוצאה 0:3 ובתבוסה שהנחילה אורגוואי לטהיטי בתוצאה 0:8. אלופת העולם ספרד סיימה ראשונה בבית ב', אחרי שויסנטה דל בוסקה הרשה לעצמו להשאיר את הכוכבים על הספסל, וראה את ג'ורדי אלבה כובש צמד ופרננדו טורס מוסיף שער אחד כדי להבטיח מקום בחצי הגמר מול איטליה.

שחקן נבחרת ספרד אנדרס אינייסטה מול נבחרת ניגריה. רויטרס
מכבד, אבל לא חושש. אינייסטה/רויטרס

"זה לא מובן מאליו לכבוש צמד", אמר אלבה אחרי המשחק, והתייחס ליריבה, שלא שכחה את ההפסד בגמר היורו. "זה יהיה שונה מגמר היורו, אנחנו רוצים להגיע לגמר". כוכב ספרד אנדרס אינייסטה לא מודאג מחצי הגמר ומאמים כי נבחרתו תעפיל לגמר הטורניר. "אף פעם לא פחדתי מאיטליה, ובטח לא עכשיו", אמר אינייסטה, "יהיה חצי גמר נחמד ונראה למי יהיה מזל כדי להמשיך קדימה. כדי להגיע לגמר אנחנו צריכים לעבור את איטליה הגדולה, שבה אף פעם אסור לזלזל. אנחנו צעד מהגמר".

מאמן איטליה צ'זארה פראנדלי ישב ביציע וצפה ב-0:3 של הספרדים על הניגרים. בעקבות הניצחון ספרד העלתה את מאזנה ל-28 משחקים רשמיים רצופים ללא הפסד, וצריך להרחיק עד ל-16 ביוני 2010, משחק הפתיחה של הלה-רוחה במונדיאל 2010 כדי למצוא את ההפסד האחרון של ספרד. 1:0 מול שוויץ, למי ששכח.

המאמן דל בוסקה כבר חושב על חצי הגמר והמשוכה הקשה שעומדת לפניו. "מחכה לנו יריבה קשה מאוד, שהתמודדנו מולה בשני משחקי גמר בשנה האחרונה", אמר המאמן, שהתכוון לעימותים ביורו וביורו הצעירות, כאשר בשני המקרים הייתה ידה של ספרד על העליונה.

פרננדו טורס שחקן נבחרת ספרד חוגג. רויטרס
חמישה שערים כבר יש לו והרגל עוד נטויה. טורס/רויטרס

גם פרננדו טורס כבר מוכן לחצי הגמר, שייערך ביום חמישי, 27 ביוני בפורטלזה. "איטליה תמיד מאוד מסוכנת, והיסטוריה מראה שתמיד היא סיבכה את ספרד", אמר החלוץ, "אנחנו לא מפחדים מאף נבחרת ובטוחים בעצמנו". טורס הבקיע עד כה חמישה שערים בטורניר והוא מוביל את טבלת מלך השערים.

ספרד סיימה את משחקי בית ב' עם מלוא תשע הנקודות ויחס שערים של 1:15, וגם ג'רארד פיקה משוכנע שההמשך יהיה קשה יותר. "אני מעדיף שלא נדבר על גמר פוטנציאלי, בקונפדרציות של 2009 הפסדנו בחצי הגמר לארצות הברית, אז כדאי שנתרכז באיטליה, שניצחה שני משחקים והפסידה לברזיל אבל שיחקה חזק כל הזמן".

איטליה סובלת ממכת פציעות לקראת המשחק. מי שככל הנראה ייעדר הוא מריו באלוטלי, שעבר בדיקות רפואיות ונמצא כי אינו כשיר למשחק. "מריו נפגע ברגל שמאל במשחק נגד ברזיל ובדיקת ה-MRI הראתה פגיעה קלה בשריר", אמר אנריקו קאסטלאצ'י, ראש הצוות הרפואי של המשלחת האיטלקית. אנדראה פירלו הפצוע בספק למשחק נגד ספרד, ריקרדו מונטוליבו מחליפ מפגיעת ראש והוא צפוי להיות כשיר, איניאציו אבטה ייעדר בוודאות עקב פציעה בכתף.

שחקן נבחרת ברזיל דויד לואיס מול שחקן נבחרת איטליה מריו באלוטלי. רויטרס
צפוי להחמיץ את המפגש עם ספרד. באלוטלי מול ברזיל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully