וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה התנצלה בפני שראפובה על ה'טראש טוק'

האמריקאית ("יש אנשים שחיים, נושמים ומתלבשים טניס"), התחרטה: "אני לא רגילה שמצטטים שיחות פרטיות שאני מנהלת"

אחרי העימות המתוקשר שהתנהל ביממה האחרונה בין סרינה וויליאמס למריה שראפובה, מגיע שלב ההתנצלויות. יום לפני תחילת טורניר ווימבלדון ניצלה האמריקאית את ההזדמנות כדי להביע חרטה על דברים שאמרה על הרוסיה בכתבה במסגרת מגזין "רולינג סטון".

כזכור, במסגרת אותה כתבה הובאה שיחת טלפון של סרינה וויליאמס עם אחותה ונוס: "יש אנשים שחיים, נושמים ומתלבשים טניס. ברצינות, תניחו לזה... היא מתחילה כל שיחה ב'אני כל כך שמחה, אני כל כך ברת מזל'. זה כל כך משעמם. היא עדיין לא תוזמן למסיבות הטובות. והיי, אם היא רוצה להיות עם בחור עם לב שחור, שתלך על זה (הניחוש אומר שסרינה דיברה על שראפובה, שיוצאת עם גריגור דימיטרוב. הבולגרי, לפי השמועות, הוא אקס של וויליאמס)".

מריה שראפובה, סרינה וויליאמס. GettyImages
יישרו את ההדורים? וויליאמס ושראפובה/GettyImages

כעת אמרה וויליאמס כי לא התכוונה לדברים: "מריה הגיעה לסיטואציה בהיסח הדעת בשל טענות שנאמרו על ידי הכתב. שוחחתי באופן אישי עם מריה במסיבת שחקנים כבדרך אגב. אמרתי, 'תראי, אני רוצה להתנצל באופן אישי בפניך אם נעלבת מעצם זה שהוכנסת לתוך הסיטואציה'. אני רוצה לקחת את הרגע הזה כדי להגיד שאני מתנצלת מאוד על כל הסיטואציה".

וויליאמס המשיכה והביעה חרטה: "אני האדם הראשון שיתנצל בפני אנשים אם אני מרגישה שמישהו נפגע או שהדברים לא הובנו נכון". האמריקאית כעסה גם מעצם הדלפת הדברים, ואמרה: "אני נוהגת להתנהל עם אנשים מקצוענים בעולם הטניס. אני רגילה לשוחח עם עיתונאים מקצוענים. אני לא רגילה שכותבים או מגיבים על שיחות פרטיות שאני מנהלת, משוחחת או מצותתת ואז מדווחים על זה. הייתי מעורבת בשיחה פרטית שהוא כתב עליה. אני לוקחת את כל האחריות על זה מכיוון שאני נמצאת בעסק הזה שנים ואני צריכה תמיד להישמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully