וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג פופוביץ': "כשראיתי את כל האוהדים חשתי מבוכה"

הספרס נחתו בסן אנטוניו והתקבלו על ידי מאות שעודדו. המאמן: "זה מקל עלינו לשכוח קצת מהכאב". צפו בקבלת הפנים

בעוד מיאמי עדיין ממשיכה לחגוג את הזכייה באליפות, ושחקניה סיימו לילה פרוע במיוחד בבר מקומי, בסן אנטוניו מלקקים את הפצעים ומנסים לעכל את שאירע להם. שחקני הספרס נחתו אתמול (שבת) בסן אנטוניו וזכו לקבלת פנים שלא ציפו לה, כשמאות אוהדים חיכו להם בשדה התעופה והריעו להם על עונה מדהימה. השחקנים התאספו היום במתקן האימונים של הספרס, וגרג פופוביץ', שבדרך כלל מקמץ במילים חרג ממנהגו ושוחח ממושכות עם כלי התקשורת.

צפו במאות האוהדים מקבלים את פניהם של שחקני סן אנטוניו

"אני לא רוצה לפצוח במונולוג, אבל רק רוצה להגיד שהכאב שלנו עדיין לא התקהה. הייתה לנו הזדמנות ענקית לקחת את האליפות, זה כבר היה בידיים שלנו וזה לא התממש בסוף. "בסוף התחושה המעיקה הזאת תעבור, אבל כרגע כולנו מרגישים פגועים במידה מסוימת", אמר פופ. כזכור, סן אנטוניו הייתה רחוקה שניות בודדות מזכייה באליפות, אילולא ריי אלן לא היה משווה בשניות הסיום של משחק מספר 6 ומשנה את פני הסדרה.

המאמן התייחס לקבלת הפנים שהכינו האוהדים לקבוצה: "אם להיות כן כשראיתי את כל הקהל הזה, התחושה הראשונה שעלתה בי הייתה מבוכה", הוסיף. "כל כך רצינו להביא את האליפות לסן אנטוניו. מביך שלא הצלחנו לסיים את העבודה. אתה מסתכל על האנשים האלה, כולם ממשיכים לעודד אותנו ואתה סופג את האהבה הגדולה שלהם. עדיין אכפת להם כל כך מהשחקנים ומהקבוצה וזה מקל עלינו. אתה מרגיש - 'היי, יש איתך מישהו בכל הסיפור הזה'".

מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'. AP
איך יוצאים מהתחושות הקשות? פופ מתלבט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully