וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.6

בחנות של יונייטד מספקים רמז לחזרה של רונאלדו, סיטי רוצה לגנוב לריאל את סוארס, צ'לסי קרובה להשיג עוד יהלום, נאפולי בדרך לרכש ראשון, ומי מאיים להכות את קבאני? כל ההחתמות והשמועות

העברות

* הקשר הבלגי דריס מרטנס (26) עבר בדיקות רפואיות בנאפולי והפך לרכש הראשון של רפא בניטס בסגנית אלופת איטליה. מרטנס כבש 45 שערים ב-86 הופעות בכל המסגרות במדי פ.ס.וו איינדהובן בשנתיים האחרונות והענקית ההולנדית קיבלה תמורתו 9.5 מיליון יורו. הבלגי ילבש את החולצה מספר 14 בנאפולי.

* הבלם הגרמני ארנה פרידריך הודיע על פרישה בגיל 34. פרידריך לבש את מדי נבחרת גרמניה 82 פעמים ושיחק בין היתר בהרטה ברלין ובוולפסבורג. בעונה החולפת הוא שיחק בשיקגו פייר מליגת ה-MLS.

* פורטונה דיסלדורף שירדה בתום העונה החולפת לבונדסליגה 2, הודיעה על החתמתם של שני שחקני קישור: יאניס יאניוטאס היווני (20) שמגיע אליה מאריס סלוניקי תמורת חצי מיליון יורו וכריסטיאן גארטנר האוסטרי (19), ששיחק בעונה החולפת במאטרסבורג וסיים את חוזהו. שניהם חתמו על 2016.

* השוער הגרמני פליקס וידוואלד (23), שסיים את חוזהו בדואיסבורג מליגת המשנה, חתם לשנתיים באיינטרכט פרנקפורט. וידוואלד גדל במחלקת הנוער של ורדר ברמן ונרכש על ידי דואיסבורג לפני שנתיים תמורת 100 אלף יורו.

* המגן הימני יואניס סקונדראס חתם לחמש שנים בפאוק סלוניקי אחרי שהוא סיים את חוזהו באטרומיטוס. סקונדראס בן ה-23 שימש כקפטן אטרומיטוס בעונה החולפת.

* קשר נבחרת אקוודור, סגונדו קסטיו, עבר בדיקות רפואוית והצטרף לאל הילאל הסעודית. קסטיו בן ה-31 שיחק בעבר בכוכב האדום בלגרד, אברטון ו-וולבס ובחודשים האחרונים לבש את מדי פואבלה המקסיקנית.

* המגן הצרפתי ז'רמי מתיו האריך את חוזהו בולנסיה באופן רשמי. מתיו בן ה-29 יישאר אצל העטלפים עד 2017.

שחקן ולנסיה, ז'רמי מתיו. GettyImages
העתיד שלו בולנסיה. מתיו/GettyImages

שמועות

* באנגליה מתרגשים לקראת הפגישה המתוכננת בין ווין רוני לדייויד מויס. ב-'סאנדי מירור' טוענים שהחלוץ צפוי להודיע למאמן החדש של מנצ'סטר יונייטד שהוא מעוניין להישאר, ב-'דיילי סטאר' מדווחים שהשדים האדומים כבר מוכנים להציע את רוני לריאל מדריד כחלק מעסקת כריסטיאנו רונאלדו, וב-'סאנדיי מייל' נכתב שארסנל מכינה הצעה בגובה 22 מיליון ליש"ט תמורת רוני.

* ועוד ממנצ'סטר יונייטד: ב"דיילי סטאר" האנגלי מדווחים כי בחנות האביזרים של הקבוצה הפסיקו לייצר את החולצה מספר 7 עם שמו של אנטוניו ולנסיה, רמז לכך שהשדים האדומים מתכננים קאמבק של רונאלדו.

* צ'לסי קרובה מתמיד להחתים את מרקו ואן חינקל, שמבוקש גם על ידי מנצ'סטר יונייטד, אחרי שז'וזה מוריניו הבטיח לכוכב נבחרת הולנד הצעירה שהוא צפוי לקבל דקות משחק משמעותיות אם יגיע לסטמפורד ברידג'.

* באנגליה מדווחים כי מנצ'סטר סיטי הגישה של 35 מיליון ליש"ט ללואיס סוארס, לאחר שהתייאשה מהמו"מ עם אדינסון קבאני. עוד קודם לכן, ברנדן רודג'רס התייחס לעתידו של לואיס סוארס בליברפול: "זה די פשוט. המועדון בשליטה מלאה על הסיטואציה. עבורי זה לא השתנה. אני תמיד מקשיב לרצונות של השחקנים, אבל המילה האחרונה היא של המועדון".

* אביו של גונסאלו היגוואין מכחיש את הסיכום של בנו עם ארסנל, כפי שדווח בימים האחרונים בכלי התקשורת. לטענת אביו, יובנטוס עדיין נמצאת חזק במירוץ אחריו.

שחקן נבחרת הולנד הצעירה מרקו ואן חינקל, מול שחקן נבחרת רוסיה הצעירה מקסים בלאייב. מגד גוזני
קיבל הבטחה ממוריניו. ואן חינקל/מגד גוזני

* הקשר המבטיח של סביליה ג'פרי קונדוגביה מבוקש על ידי ריאל מדריד וצ'לסי.

* לורן בלאן יתחיל בשיחות עם פריס סן ז'רמן ביום שני, וצפוי להתמנות למאמן הקבוצה.

* נשיא קרוזיירו הצהיר שקבוצתו מתכוונת לעשות כל מאמץ כדי לצרף את רוביניו, למרות שהוא מודע לעובדה שחלוצה של מילאן מעדיף לחתום בסנטוס.

* נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס הצהיר בסגנונו המוכר: "אני מאמין שאדינסון קבאני הוא גבר אמיתי והוא יישאר אצלנו. נדע את הכל עד ה-20 ביולי, ואם לא, אני ארביץ לו!".

* בצרפת מדווחים כי פריס סן ז'רמן חוזרת למאבק על קבאני. אחרי שנאפולי כבר הודיעה שמנצ'סטר סיטי סירבה לשלם עליו 63 מיליון יורו, הצרפתים כביכול העלו את הצעתם ל-53 מיליון יורו, ומתחרים מול צ'לסי וריאל מדריד על החלוץ המבוקש.

* קשר נבחרת ברזיל פאוליניו אישר: "טוטנהאם הגישה עליי הצעה רשמית לקוריניתיאנס, אבל לא אחליט לפני סוף טורניר גביע הקונפדרציות". כזכור, באנגליה דווח שהתרנגולים סיכמו עם הברזילאים על המעבר תמורת 17 מיליון ליש"ט (כ-26 מיליון דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully