וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 22.6

'המארקה' מדווח שאיסקו סגר בריאל מדריד, ברצלונה תנחית את טר שטגן, יובנטוס מקדמת את מעבר טבס, שוער חדש לליברפול

העברות

* רומא החליטה לממש את האופציה שהייתה לה על מתיאה דסטרו, חלוץ נבחרת איטליה הצעירה. דסטרו הגיע לג'אלורוסי בקיץ שעבר תמורת 11.5 מיליון יורו וכעת הרומאים החליטו לרכוש אותו תמורת 4.5 מיליון יורו נוספים.

* אסטון וילה הודיעה שהיא הגיעה לסיכום על התרת חוזהו של הקשר האוסטרלי ברט הולמן. השחקן שהגיע בקיץ שעבר מאלקמאר ההולנדית, הפך כעת לשחקן חופשי.

* ליברפול השלימה סופית את רכישתו של הקשר לואיס אלברטו מסביליה. הספרדי בן ה-21 שיחק בעונה החולפת כמושאל בברצלונה ב' מהליגה השנייה וב-38 משחקי ליגה כבש 11 שערים ובישל 18 נוספים. סכום ההעברה: 6.8 מיליון ליש"ט.

* בשורות נהדרות לאתלטיקו מדריד: המועדון הספרדי הודיע רשמית שהוא הגיע לסיכום עם צ'לסי על כך שהשוער טיבו קורטואה ימשיך עונה נוספת כמושאל בויסנטה קלדרון.

* סביליה הודיעה כי החתימה את הקשר בן ה-19 חיירו סמפיירו על חוזה לחמש שנים. השחקן עזב את סנטאנדר והקבוצה האנדלוסית שילמה 2.5 מיליון יורו תמורתו.

* הקשר האלג'יראי-צרפתי קארים מאטמור חתם בקייזרסלאוטרן לשנתיים אחרי שסיים את חוזהו באיינטרכט פרנקפורט. מאטמור בן ה-28 שיחק לפני כן גם בפרייבורג ובבורוסיה מנשנגלדבאך.

* הקשר השבדי סמואל הולמן חתם על חוזה לשלוש שנים בפנרבחצ'ה. הולמן בן ה-29 כבש 11 שערים בעונה החולפת במדי איסטנבול בלדייספור.

* אפולון סמירני היוונית החתימה את הקשר יאן בלאז'ק. הצ'כי בן ה-25, ששיחק בעונה החולפת בסלובן ליברץ, חוזר ליוון אחרי ששיחק בלאריסה בשנים 2009-2011.

* אפואל ניקוסיה החתימה את קיליאן שרידן מקילמרנוק הסקוטית. החלוץ האירי, 1.96 מטר, כבש תשעה שערים בעונה שעברה.

העברות בעולם - 21.6

העברות בעולם - דיווח יומי

שחקן נבחרת שבדיה, סמואל הולמן. Victor Decolongon, GettyImages
חתם לשלוש שנים בפנרבחצ'ה. סמואל הולמן/GettyImages, Victor Decolongon

שמועות

* ברצלונה על סף סיכום עם השוער מארק-אנדרה טר שטגן. לפי הדיווחים, הקטלאנים ישאילו את השוער בחזרה למנשנגלדבאך, לעונה אחת, וישתמשו בו לאחר עזיבתו של ויקטור ואלדס.

* ליברפול סיכמה עם סנדרלנד על רכישתו של השוער הבלגי סימון מיניולה תמורת 9 מיליון ליש"ט. השוער בן ה-25 יעבור בדיקות רפואיות במועדון ממרסיסייד ובקרוב מאוד יעבור מאגף ה"שמועות" ל-"העברות".

* ב'מארקה' טוענים שעסקת העברתו של איסקו לריאל מדריד סגורה וקשר מלאגה יהיה הרכש השלישי הקיץ. על פי אותו דיווח, הושג סיכום שהשחקן יגיע תמורת 30 מיליון יורו ויחתום על חוזה לחמש שנים כאשר ההכרזה הרשמית צפויה במהלך השבוע הבא. מי שתיווך בעסקה וקידם אותה הוא זינאדין זידאן.

* ב'דיילי מירור' מדווחים שפגישה צפויה בין ווין רוני למאמנה החדש של מנצ'סטר יונייטד דייויד מויס כדי לדון בעתידו של החלוץ. צ'לסי וארסנל ממתינות בסקרנות לראות מה יעלה מהפגישה.

* מנצ'סטר יונייטד כבר יצרה קשר עם בורוסיה דורטמונד כדי לצרף את רוברט לבאנדובסקי בשל הספקות לגבי מעברו לבאיירן מינכן. ביונייטד רואים בו כאלטרנטיבה למקרה שכריסטיאנו רונאלדו לא יגיע מריאל מדריד.

* טוטנהאם הגיעה לסיכום עם קשר קורינתיאנס פאוליניו, כך מדווח 'דיילי טלגרף', למרות שאין שום אישור לכך. סכום ההעברה ינוע סביב 15 מיליון ליש"ט.

* סנדרלנד הודיעה לקפטן שלה לי קאטרמול כי הוא רשאי לעזוב את המועדון. הקשר האחורי הוא לא חלק מהתוכניות של פאולו די קאניו.

שחקן נבחרת ברזיל, פאוליניו. AP
ינצוץ אצל וילאש בואש? פאוליניו/AP

* גארת' בארי אמור לממש את המשך החוזה שלו במנצ'סטר סיטי למרות שבקבוצה כבר הבהירו לו שהוא רשאי לעזוב.

* השוער הוותיק בוגדן לובונט, שמחוזר על ידי מונאקו, קלוז', טורינו וזניט סנט פטרסבורג, מעוניין דווקא להישאר ברומא, אפילו כמחליף, כך מדווחים באיטליה.

* ב'גאזטה דלו ספורט' טוענים שהמנהל הספורטיבי של יובנטוס יגיע למנצ'סטר כדי להעביר לקבוצה את קרלוס טבס כאשר הגברת הזקנה מוכנה להציע עשרה מיליון יורו לסיטיזנס, שדורשים חמישה מיליון יורו נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully