וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר: "ממש לא התאכזבתי ממכבי תל אביב, ג'ורדי עמד במילה שלו"

אלירן עטר המריא לצרפת על מנת לחתום בריימס: ”זה מסע חדש, חוויה חדשה, חלום של כל שחקן”. על הפרידה ממכבי: ”ג’ורדי הבטיח לי שהוא יעזור לי להגשים את החלום”. על התמיכה: ”הרבה אוהדים התקשרו”. אניימה: "נכון שאני מרגיש טוב בישראל, אני לא ממש בטוח למה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אלירן עטר יוצא לדרך חדשה. חלוץ מכבי תל אביב בעונות האחרונות, ומי שהוכתר אשתקד למלך השערים ושחקן העונה, יצא הבוקר (ראשון) לצרפת, שם הוא יעבור את הבדיקות הרפואיות בקבוצתו החדשה, ריימס. עטר, שצפוי לחתום על חוזה לארבע עונות, עבר תמורת 1.8 מיליון דולר.

אלירן עטר. קובי אליהו
"לשחק באירופה זה משהו שחיכיתי לו וחלמתי עליו מגיל קטן". עטר/קובי אליהו

"עדיין לא למדתי צרפתית, קודם אטוס ואעבור את הבדיקות הרפואיות בשלום ואז אחשוב על כל השאר, זה עדיין מוקדם", אמר עטר הנרגש, שלווה על ידי סוכנו אבי נמני, "לשחק באירופה זה משהו שחיכיתי לו וחלמתי עליו מגיל קטן, זה כיף גדול, זה חלום של כל שחקן. זה דבר חדש עבורי, מסע חדש, חוויה חדשה. אני מתרגש קצת, ומאמין שאחרי שאעבור את הבדיקות ואצטרך לעבור לשם בהמשך השבוע ארגיש את זה קצת יותר".

עטר נשאל כמה זמן הוא מכין את עצמו לאתגר הזה. "מהשיחה הראשונה שלי בתחילת העונה שעברה עם ג'ורדי קרויף", סיפר החלוץ, "הוא אמר לי שהוא יודע שהיו לי קצת בעיות לפני שהוא הגיע, והוא נתן לי את המילה שלו שאם אתנהג כמו שצריך ואתן עונה טובה, הוא לא יעצור אותי, וייתן לי להתקדם ולהגשים את החלום. הוא וג'ק עמדו במילה שלהם, ואני שמח על כך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אבי נמני, אלירן עטר. קובי אליהו
עסקה טובה לכל הצדדים. נמני ועטר/קובי אליהו

"ממש לא התאכזבתי ממכבי תל אביב. הייתה לי שיחה ממש טובה עם ג'ק אנגלידיס וג'ורדי. ביקשתי מהם לתת לי ללכת. וכמו שאמרתי, קרויף אמר לי שאם אקבל הצעה, ושאם מכבי תקבל הצעה טובה, מכבי לא תעצור בדרכי. האוהדים? הם לא כל כך ניסו לשכנע אותי להישאר, אבל הרבה התקשרו ואיחלו לי בהצלחה".

על ריימס: "לא יודע כל כך הרבה, שמעתי רק שזה מקום מאוד יפה, שזו קבוצה שמתחזקת, עם אנשים טובים, ובשביל זה אנחנו טסים עכשיו, כדי להכיר את המקום ואת האנשים". עטר יחזור לישראל בעוד יומיים, ובהמשך השבוע צפוי לנסוע שוב לצרפת, הפעם על מנת להתיישב.

עוד במכבי תל אביב: היום בשעה 17:00 יתקיים בקרית שלום אימון הפתיחה הרשמי.

וינסנט אניימה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"בהחלט הייתה לי עונה טובה בתל אביב, אבל החיים ממשיכים". וינסנט אניימה/ברני ארדוב

בינתיים התראיין וינסנט אניימה, שמתכונן למשחק מול ספרד הערב (22:00, ספורט 1), לאתר פיפ"א וסיפר: "בהחלט הייתה לי עונה טובה בתל אביב, אבל החיים ממשיכים. זה נכון שאני מרגיש טוב בישראל, אני לא ממש בטוח למה. אולי בגלל שאני שם כבר תקופה ארוכה. אני לא חושב שבאירופה מאמנים מעריכים מספיק את השוערים האפריקאים. זה פשוט ככה. נראה ביולי מה צופן לי העתיד". כשנשאל לגבי חציית הקווים בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב אמר: "אני מקצוען ואני מנסה לעשות את העבודה שלי. קיבלתי את ההזדמנות שלי וניצלתי אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully