וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס פייזר יקבל חוזה בגולדן סטייט ווריורס?

הפורוורד שנבחר בעבר במקום ה-4 בדראפט ושיחק במכבי תל אביב: "זה כבוד. אני מרגיש טוב ויודע שאני יכול לעזור לקבוצה"

בזמן שאחת מבחירות הדראפט הגרוע ביותר מודיע על עזיבתו את הליגה הטובה בעולם, שחקן אחר שנבחר גבוה בדרפאט- במקום הרביעי- מנסה למצוא את דרכו בחזרה אל הליגה הטובה בעולם. מדובר בלא אחר מאשר מרכוס פייזר. חובבי הכדורסל הישראלי יזכרו את הפורוורד בן ה-34 בעיקר כשחקנה לשעבר של מכבי תל אביב, אך עוד לפני כן, היה פייזר שחקן NBA מבטיח, שהעמיד ממוצעים של 12.3 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק בעונתו הטובה ביותר בבולס. אלא שאז הגיעה הפציעה הקשה ברצועה הצולבת ששינתה אותו כשחקן, והובילה אותו לבסוף לאירופה, לזרועותיה של הקבוצה בצהוב.

שחקן מכבי תל אביב מרכוס פייזר. יותם רונן
הפעם האחרונה בה שיחק עונה מלאה. פייזר במדי מכבי תל אביב/יותם רונן

"הפעם האחרונה ששיחקתי עונה מלאה היתה כשהייתי במכבי תל אביב, וגם אז זה נגמר בפציעה", נזכר פייזר בעונות 2007/8 (אז רשם 11.5 נקודות ו-3.2 ריבאונדים למשחק ביורוליג) ו-2008/9 (אז שיחק שני משחקים באירופה, לפני שנפצע שוב). "הייתי צריך להשתפר בגלל זה, עבדתי על הגוף שלי, הוא מרגיש טוב עכשיו". הוא מרגיש כל כך טוב, שהוא מבלה את החודש האחרון בלאס וגאס, עובד על המשחק שלו, ובימים האחרונים הוא נמצא במחנה האימונים של גולדן סטייט, במטרה לנסות ולקבל חוזה שם לעונה הבאה, שמונה שנים מאז עזב את ה-NBA.

"זה כבוד", הוא אמר לעיתונאים במחנה האימונים. "אני רוצה להראות שאני בכושר טוב, הורדתי הרבה משקל. הברך שלי במצב טוב, ואני רוצה להראות מה אני מסוגל לעשות מכיוון של שחקן ותיק. אני לא מצפה לשחק 35 או 40 דקות למשחק, אבל אני אעשה מה שטוב לארגון פה. המאמן, מארק ג'קסון הוא כומר, אני כומר, וגם אבא שלי כומר. אמרתי לו כל השנה שאני רוצה להגיע לגולדן סטייט בגלל הסגנון שהם משחקים בו. דברים הולכים ממש טוב, ואני יודע שאני יכול לעזור לקבוצה".

אז כיצד התדרדרה הקריירה של פייזר כך? "לקחתי את המתנה שקיבלתי בדמות הכישרון שלי כמובן מאליו. פשוט לא ניגשתי לזה בצורה הנכונה, ממש לא". פייזר אף סיפר לסן פרנסיסקו קרוניקל על היום בו שכח את הארנק אחרי האימון, אי שם בשנת 2001, ונאלץ לחזור לחדרי ההלבשה. כשנכנס, ראה את צ'ארלס אוקלי בן ה-38 מקבל טיפול במטרה להתכונן ליום שלמחרת. "אני הייתי מגיע רבע שעה לפני אימון, אפילו לא הייתי חובש את עצמי, והייתי יוצא משם כמה שיותר מהר. חשבתי לעצמי 'החבר'ה האלה משוגעים'. עכשיו אני מבין את זה". האם זה יספיק עבורו כדי לקבל חוזה בקבוצה המלהיבה של הווריורס?

צפו במרכוס פייזר מתראיין באימון של גולדן סטייט:

מארק ג'קסון, מאמן גולדן סטייט. Ezra Shaw, GettyImages
כומר אחד יסייע לכומר אחר? ג'קסון/GettyImages, Ezra Shaw

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully