וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "דווין סמית' קרוב להצטרף לקובאן"

ברוסיה מדווחים שהעסקה עליה דווח לראשונה בוואלה! ספורט קרובה להכרעה, והפורוורד של מכבי תל אביב יעזוב בקרוב

האם מכבי תל אביב תיאלץ להיפרד הקיץ מאחד השחקנים החשובים שלה בעונה הנוכחית, דווין סמית'? ברוסיה מדווחים שהפורוורד האמריקאי קרוב מאוד להצטרף לקובאן שגילתה בו עניין בימים האחרונים. בהתאם לכך מתארים את השיחות בין הצדדים כקרובות לסיכום.

כבר בחודש שעבר חשפנו: קובאן בעקבות סמית'

מכבי תל אביב הציעה 450 אלף דולר לקוסטאס וסיליאדיס

נשיא קובאן מאשר: "מעוניינים בדווין סמית'"

ומתעקש: "יוגב אוחיון שייך לנו"

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' חוגג. קובי אליהו
יגיע לקובאן כמחליפו של קלאת'ס? דווין סמית'/קובי אליהו

כזכור, בשבוע שעבר החלו הדיווחים לפיהם קובאן מתעניינת בשחקן כאשר הנשיא אנדריי ודישב אישר את ההתעניינות בשחקן, בעוד היום (שבת) הנשיא סירב לאשר או להכחיש זאת: "כשיהיה לנו משהו להודיע, נצא עם זה לציבור. נכון לעכשיו אין שום דבר חדש".

כידוע, סמית' שסיים את חוזהו במכבי תל אביב סירב לחדש אותו לאחר שנתיים בקבוצה. בכל מקרה, קובאן ממשיכה להמתין לניק קלאת'ס שמחפש לעצמו קבוצה ב-NBA. ליווני יש סעיף בחוזה שלפיו הוא יכול להשתחרר לכל קבוצה בליגה הטובה בעולם שתחפוץ בשירותיו, אבל בקובאן רוצים לוודא שהיא נשארת עם שחקן בכיר בעמדה הזו.

כזכור, כתבנו אוהד גרינוולד דיווח השבוע כי מכבי תל אביב לא לוקחת גם היא סיכונים וכבר פנתה לקוסטאס וסיליאדיס, בעונה החולפת שחקנה של בילבאו הספרדית, והציעה לו להצטרף לשורותיה. הצהובים מציעים ליווני, שנבחר לחמישיית העונה החולפת ביורוקאפ, כ-450 אלף דולר נטו לעונה. גם מלאגה מעוניינת בשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully