וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בקהילה היהודית: שחקן פאשיסט חתם בנובארה

נובארה תעניק "הזדמנות" ליורגוס קאטידיס, שהצדיע במועל יד. נשיא "מכבי": "עוד הזדמנות? סבא שלי לא קיבל כזאת באושוויץ"

רק בחודש מרץ האחרון שחקן א.א.ק אתונה יורגוס קאטידיס חולל סערה, כשחגג כיבוש שער באמצעות הצדעה במועל יד. והנה, חלפו להם שלושה חודשים, והוא מעורר סערה חדשה, הפעם באיטליה. השבוע חתם קאטידיס על חוזה בנובארה, לאחר שהפך לפרסונה נון-גרטה ביוון והושעה מהנבחרת לצמיתות, מה שלא ממש מצא חן בעיני הקהילה היהודית באיטליה.

בקבוצה מצפון איטליה החליטו להעניק לקאטידיס, שנחשב לכישרון מבטיח כנער ביוון "הזדמנות שנייה", במילותיו של נשיא הקבוצה. אלא שאז נשיא תנועת "מכבי" באיטליה, ויטוריו פאבונצ'לו, התערב והגיב בחריפות.

שחקן א.א.ק אתונה, גיורגוס קאטידיס, מצדיע במועל יד. רויטרס
שוב עורר סערה. קאטידיס מצדיע במועל יד/רויטרס

"הזדמנות שנייה? לסבא שלי לא הייתה כזאת כשעינו אותו למוות באושוויץ", ירה. "הוא היה אדם צנוע וחביב שלא עשה דבר רע לאף אחד מימיו. אני לא זכיתי להכיר אותו בגלל אנשים כמו השחקן הזה. להחתים שחקן כזה ועוד לטעון שמגיעה לו הזדמנות זה אקט שפל וחסר כבוד. מקרים של אנטישמיות בכדורגל האיטלקי הולכים ומתרבים משנה לשנה. אדם כמו פאולו די קאניו הפך לסמל. חייב להוקיע אנשים מהסוג הזה".

קאטידיס בן ה-20 תירץ בזמנו את המעשה ואמר ש"רק שמחתי לאחר השער שכבשתי", אך עד מהרה הסיפור התפרסם ברחבי העולם. זמן מה לאחר מכן הודיע בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ביוון כי הוא מושעה לכל החיים מנבחרות יוון בעקבות המעשה. נובארה משחקת בסרייה B, והודחה בשלב הפלייאוף על העלייה לסרייה A. את העונה הרגילה סיימה במקום החמישי.

צפו בחגיגות הפרובוקטיביות של קאטידיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully