וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ביוון כבש וחגג עם הצדעה במועל יד

יורגוס קאטידיס מא.א.ק אתונה הבקיע שער וחגג עם ג'סטה מכוערת. בסיום הסביר: "אין לתנועה הזו משמעות מבחינתי"

שחקן א.א.ק אתונה, יורגוס קאטידיס, גרם הערב (שבת) לסערה קטנה ביוון אחרי שהוא חגג את השער שכבש באמצעות הצדעת במועל יד. א.א.ק שסובלת מעונה קשה בצל המשבר הכלכלי שפוקד את יוון, פגשה את יריבתה לתחתית, וריה, וגברה עליה 1:2 כדי להתרחק ארבע נקודות מהקו האדום. קאטידיס כבש את שער הניצחון בדקה ה-84, הוריד חולצה וחגג בהצדעה.

באתר האינטרנט היווני "גאזטה" מיד העלו תמונה שלו כשהוא מבצע את הג'סטה המכוערת וכתבו: "מה זו החגיגה הזו? קאטידיס פרק את כל המתח עם חגיגה פרובוקטיבית שמעלה הרבה שאלות. חגיגה כזו אחרי שער היא דבר לא מוכר בכדורגל היווני והוא בוודאי יגיע לבית הדין".

קאטידיס בן ה-20 ניסה להגן על עצמו אחרי סיום המשחק ואמר: "אני רוצה לפתור את אי ההבנה הזו. הפעולה שעשיתי היא חסרת משמעות מבחינתי. רק הייתי שמח אחרי השער שכבשתי, הדברים הללו לא מעניינים אותי. אני כדורגלן ואני רק שמח שניצחנו".

לאוהדי א.א.ק אתונה - כמו במקומות רבים באירופה - יש כמה ארגונים. GATE 21 המפורסם הוא דווקא ארגון שמאלני ואנטי פאשיסטי שנמצא ביחסים חמים עם האוהדים השמאלנים של ליבורנו ומארסיי. לעומת זאת ארגון האוהדים GETTO מזוהה עם הימין הקיצוני ביוון ונראה שקאטידיס בחר לחגוג עם חבריו את השער.

שחקן א.א.ק אתונה, גיורגוס קאטידיס, מצדיע במועל יד. AP
בלתי מתקבל על הדעת. קאטידיס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully