וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד כבר כאן: פנאתינייקוס צירפה את פאפאס וינקוביץ'

הירוקים צירפו את שני הכישרונות הצעירים שהצטיינו בפאניוניוס בעונה החולפת. רומא לא תממש את זכותה להשתתף ביורוליג

קוסטאס צרצאריס פרש, מעמדו של סופוקליס שחורציאניטיס מעורער, ופנאתינייקוס מחפשת שחקנים שיעבו את הגרעין היווני המקומי שלה. היום (שישי) התחזקו הירוקים בשניים מהכישרונות היותר גדולים ביוון, כשהודיעו על החתמתם של שני שחקני פאניוניוס ניקוס פאפאס ו-ולדימיר ינקוביץ'. פאו החתימה את השניים על חוזים ארוכי טווח ותקווה לקבל מהם תפוקה גבוהה כבר מהעונה הבאה. השניים הוליכו את הקבוצה מפרברי אתונה לעונה מצוינת ולמקום השלישי בליגה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב ביחד. ינקוביץ' ופאפאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

פפאס (22, 1.90) היה מלך הסלים היווני בליגה המקומית העונה, והעמיד ממוצעים מרשימים של 16.8 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים. הוא נחשב כבר מספר שנים לאחד הגארדים המוכשרים ביבשת, ואף הוליך את נבחרת הנוער של יוון לזכייה באליפות אירופה ב-2007. ינקוביץ' (23, 2.02), בנו של בובאן ינקוביץ' המנוח שהפך לסמל בפאניוניוס לאחר שהטיח את ראשו בקיר (שאת סיפורו המרתק הבאנו כאן), גדל במחלקת הנוער של פאניוניוס והעמיד העונה ממוצעים של 12.5 נקודות ו-6.7 ריבאונדים, ונחשב לסמול פורוורד מבטיח. פנאתינייקוס ממשיכה בניסיונותיה להחזיר לשורות הקבוצה את הפאוור פורוורד אנטוניס פוטסיס.

* בעניין אחר: רומא, שסיימה השבוע את העונה לאחר שהפסידה 4:1 בסדרת הגמר באיטליה לסיינה, הודיעה כי לא תממש את זכותה להשתתף ביורוליג בעונה הבאה. הקבוצה מבירת ארץ המגף קיבל כרטיס חופשי לשלב הבתים בעונה הבאה, אך מצויה בקשיים כלכליים.

צפו בביצועיו של ניקוס פאפאס במדי פאניוניוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully