וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טביב קבע פגישות עם שחקנים לשבוע הבא

21.6.2013 / 9:40

הבעלים המיועד כבר החל לעבוד, נפגש עם קורנפיין ויישב עם השחקנים שמסיימים חוזה. אלי כהן צפוי לקבל הצעה לאמן

אלי טביב ועמותת האוהדים יצטרכו לעמוד מול הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל בתחילת השבוע הבא, אך הבעלים המיועד כבר מתחיל לעבוד. מעבר לשיחות גישוש ומסרים שהעביר לאחרונה הבעלים לשחקנים אותם היה רוצה לראות, לאחר החלטת בית המשפט אתמול (חמישי) נפגש טביב עם איציק קורנפיין וישב איתו במשך כארבע שעות בבית וגן, ולמעשה החל לעבוד על כל הפרטים הקשורים במועדון לפני כניסתו לתפקיד.

אלי טביב. קובי אליהו
מתחיל לעבוד. אלי טביב/קובי אליהו

טביב צפוי להעביר הילוך בתחילת שבוע הבא, לאחר הדיון בוועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל ומתוך תקווה כי תאשר את ההעברה ותקצר את תקופת הצינון. טביב כבר החל לקבוע פגישות עם לא מעט שחקנים לשבוע הבא וצפוי להתחיל עם שחקני הבית וכאלה ששיחקו בקבוצה וסיימו חוזה כמו עמית בן שושן, קובי מויאל, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי ודריו פרננדס.

כרגע נראה כי את מויאל יתקשה טביב להשאיר, שכן מויאל נחוש לשחק בחו"ל וצפוי לסכם בקבוצה מעבר לים בתקופה הקרובה. בשיחות עם קורנפיין שמע טביב על החשיבות של בן שושן ופרננדס למועדון שהמליץ לו לסגור איתם כמה שיותר מהר.

בתכנון של טביב להקים דירקטורין בן שישה אנשים, ששניים מתוכו יהיו מעמותת האוהדים לה יהיו 25 אחוזי בעלות במועדון. בעמותת האוהדים קיבלו אתמול טפסים מההתאחדות לכדורגל לקראת הוועדה להעברת זכויות, והתרגשות גדולה הייתה בקרב החברים. טביב ואנשיו מייחסים חשיבות רבה לעמותה ולקשר עם כלל הקהל ומודעים שללא החיבור הזה קשה יהיה להחזיק את הקבוצה.

קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
לא יהיה פשוט להשאירו. קובי מויאל/אדריאן הרבשטיין

בתחילת השבוע הבא צפוי טביב להיפגש עם המאמן אלי כהן, שאימן את הפועל רמת גן, בעונה האחרונה ולהציע לו לאמן את הקבוצה בעונה הקרובה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. מעבר לכך, טביב מאוד רוצה לצרף שחקן או שניים בעלי שם שירימו את מכירת המנויים ואת המוראל של האוהדים, כאשר השמות של מאור בוזגלו, ישראל זגורי ושלומי ארבייטמן עדיין חזק ברשימה. מעבר אליהם, טביב מנהל גישושים עם לא מעט שחקנים כמו גיא דיין, רועי דיין, עשהאל בן שבת ועוד, אך ייכנס למו"מ רשמי עם שחקנים רק לאחר החתמת מאמן ועל פי החלטתו.

בנוגע לצוות הניהולי, טביב צפוי להיפגש בשבוע הבא עם ניר סביליה בפעם הראשונה ולבדוק את האפשרות לצרפו לצוות הניהולי. טביב קיבל המלצות חמות על איש העסקים וחלוץ העבר של הקבוצה ונראה כי הסיכויים שיצטרך למועדון טובים. גם דוד אמסלם צפוי להיפגש עם הבעלים המיועד ואם יימצא תפקיד שיתאים לו יצטרף גם הוא למועדון. מעבר לכל השמות, עדיין מוזכרים גבי קצרה ובתו של טביב ליהי כאלה שיצטרפו לצוות הניהולי.

ישראל זגורי שחקן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
עדיין חזק ברשימת שחקני הרכש. ישראל זגורי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully