וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט: בית”ר ירושלים תעבור לטביב בכפוף לאישור ההתאחדות

20.6.2013 / 10:35

עידן חדש בבירה: שופט בית המשפט המחוזי כרמי מוסק קיבל את עמדת נציגי גאידמק להעביר את הקבוצה לטביב לאחר שההתאחדות תקצר את תקופת הצינון. טביב וקורנפיין לחצו ידיים, עשרות אוהדים התקבצו מחוץ לאולם בית המשפט וחגגו

צילום וידאו: עומר מירון, עריכת וידאו: יאיר דניאל

אלי טביב עשה צעד ענק היום (חמישי) בדרך לרכישת בית"ר ירושלים. בית המשפט המחוזי בירושלים אישר את העברת הקבוצה לאיש העסקים בכפוף לאישור ההתאחדות לכדורגל על קיצור תקופת הצינון. כידוע, טביב שימש עד לאחרונה כבעלים של הפועל תל אביב, ומשכך אין באפשרותו להחזיק בשלב הזה בזכויות על ניהול הקבוצה עקב חוק הצינון של ההתאחדות שאוסר עליו לרכוש קבוצה אחרת במשך שנה.

שופט בית המשפט כרמי מוסק קיבל את בקשת נציגי ארקדי גאידמק להעביר את בית"ר ירושלים זאת לאחר שקבוצת המשקיעים בראשות תמיר מג'ידוב ירדה מהפרק. מוסק המליץ להתאחדות לכנס דיון בעניין בימים הקרובים על מנת שלא להעמיד את המועדון במצב בלתי אפשרי. אלי כהן, שאימן את הפועל רמת גן בעונה שעברה, הוא המועמד המוביל וצפוי לקבל פנייה בימים הקרובים.

אלי טביב, הבעלים המיועד של בית"ר ירושלים. צילום: נועם מושקוביץ', נועם מושקוביץ
מריח את הסוף. אלי טביב עם האוהדים/נועם מושקוביץ, צילום: נועם מושקוביץ'

יושב ראש המועדון איציק קורנפיין הגיע לדיון, כמו גם עורכי הדין של טביב, יורם זמיר ונועם פורר, עורך הדין של העמותה איתי פיינה ועורכי הדין של גאידמק, ישראל שלו, מיכל גביש ובן מולה. עשרות אוהדים התייצבו גם הם בבית המשפט, ועוד לפני תחילת הדיון אמר שמוליק לוי לתקשורת: "אני אופטימי ומאמין שהקבוצה תעבור לטביב".

בהמשך התייצב לדיון גם טביב עצמו, שלחץ יד לקורנפיין. השופט עצמו אמר בפתיחת הדיון: "לאור ההודעה שנמסרה על ידי המשיבים, עמדתנו היא שיש לבטל את הבקשה לצו מניעה ולתת פסק דין". נציגו של גיאדמק, ישראל שלו, אמר: "הודענו לבית המשפט שנסכים להעברת הזכויות למשיבות בכפוף לתנאים שדרשנו. זאת חברה שהושקעו בה 400 מיליון ש"ח ויש צורך בהעברה מסודרת. יש משמעות לאחריות, יש משמעות לאישור של טביב בהתאחדות, ועוד. אני חושב שבית המשפט צריך לעבור על הנקודות האלה ולהגיע לנוסח מוסכם בין הצדדים. העברתי לצד הנגדי טיוטת הסכם והייתי רוצה לדעת על מה ניתן לסכם לפני שההליך המשפטי יסתבך".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלי טביב, הבעלים המיועד של בית"ר ירושלים. צילום: נועם מושקוביץ', נועם מושקוביץ
לחץ את ידו של קורנפיין. טביב בסיומו של הדיון/נועם מושקוביץ, צילום: נועם מושקוביץ'

עו"ד יורם זמיר: "אנחנו לוקחים עלינו את כל החובות ללא סייג ומודעים לכך שזה כפוף לאישור ההתאחדות. אנו מקווים שההנהלה הנוכחית תנהג באחריות". שלו ענה לו: "אני לא רוצה שיהיה משהו דומה להפועל תל אביב וכל התלונות והתביעות כלפי גאידמק ואנשי המועדון. בלי זה לא אוכל לתת את הסכמתי". זמיר השיב: "אין לנו ולא יהיו לנו תביעות כנגד המוכרת".

שלו ביקש מבית המשפט להורות להתאחדות להתכנס תוך 48 שעות ולהחליט בעניינו של טביב, ולקצר את תקופת הצינון שלו. הוא טען שהקבוצה נמצאת בתקופה קריטית: "הצד השני לחוץ ומבקש שאשאיר את ההנהלה הנוכחית עד תום תקופת הצינון וזה בעייתי". השופט נענה לבקשה והמליץ להתאחדות להתכנס כדי לאפשר פיתרון למצב ולקצר את תקופת הצינון הנדרשת.

עורך הדין של העמותה איתי פיינה אמר בסיום הדיון לתקשורת: "בית המשפט קיבל את המלצת הפתיחה להעביר את הנהלת הזכויות כש-25 אחוז יעברו לעמותה ו-75 אחוז לטביב. מה שנשאר זה רק עניין טכני בלבד לקבל את אישור ההתאחדות. ברגע שיש אישור פורמלי, הקבוצה תעבור באופן רשמי לעמותה".

עו"ד ישראל שלו, נציגו של גאידמק, סיכם: "אמרנו לבית המשפט שאנחנו מסכימים להעברת הבעלות לאלי טביב, שכמובן צריכה להיעשות בכפוף לאישור ההתאחדות. עכשיו על ההתאחדות להתכנס כמה שיותר מהר כדי לאשר לטביב לקחת את הקבוצה. מהרגע שתאושר ההחלטה, נעביר את הקבוצה. עד אז, ההנהלה הנוכחית תמשיך בניהול הקבוצה. הובהר לבית המשפט שאחרי העברת הקבוצה, אלי טביב יישא בכל התשלומים והתחייבויותיה של הקבוצה".

אוהדי בית"ר ירושלים מחוץ לבית המשפט המחוזי. נועם מושקוביץ
שחררו הרבה לחץ. אוהדי בית"ר ירושלים חוגגים/נועם מושקוביץ
איציק קורנפיין, בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
סוף עידן בבית"ר. קורנפיין בדיון/נועם מושקוביץ
שמוליק לוי, בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
יוצאים לדרך חדשה. שמוליק לוי בדיון/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully