וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תעבור לאלי טביב, אלי כהן צפוי לאמן

18.6.2013 / 19:48

תפנית: מג'ידוב חזר בו עקב "המחאה האלימה", מאמן ר"ג אשתקד מועמד. בוזגלו, ורד וארבייטמן על הכוונת, קורנפיין יעזוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התוצאה היחידה לכך צפויה להיות חורבנה של הקבוצה". מג'ידוב וגאידמק/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפנית חדשה בבית"ר ירושלים. ארקדי גאידמק הודיע היום (שלישי) כי מי שאמור היה לרכוש את הקבוצה, תמיר מג'ידוב, חוזר בו מהחלטתו. כזכור, מג'ידוב אמור היה לרכוש 50 אחוז מהמועדון, אך בעקבות החלטתו לסגת בו, העמותה ואלי טביב צפויים להשתלט על המועדון, ולהפוך לבעלים.

נציגו של ארקדי גאידמק, עו"ד ישראל שלו, הודיע במכתב רשמי לבית המשפט: "כתוצאה מהלחץ הכבד והבלתי לגיטימי אשר הופעל על הרוכש ועל המשקיעים מטעמו, אשר נועד לסכל את התקשורתה של המשיבה עם מר תמיר מג'ידוב לשם רכישת 50 אחוז מהבעלות, הודיע המשקיע כי הוא נסוג לאלתר מכוונתו לרכוש את זכויות הבעלות בקבוצת בית"ר ירושלים.

"אין בכוונתו לנהל 'משפט שלמה' אשר תוצאתו היחידה תהיה חורבנה של הקבוצה... מר ארקדי גאידמק נכון למסור את מלוא הזכויות לידי העמותה ואלי טביב...

"בית"ר ירושלים מזוהה יותר מכל עם עם ישראל והציונות, וכמי שרצו לקדם את הערכים האלה, פעלה קבוצת הרכישה על מנת לרכוש את הקבוצה, להשקיע בה והצעיד אותה להישגים...

"דווקא מתוך הערכה לציבור הישראלי ולזכותו להביע עמדותיו בחופשיות ובפומבי, בחנה קבוצת המשקיעין את הלחץ הציבורי, כמו גם את ההפגנות האלימות ואת קמפיין ההסתה באינטרנטי, לרבות אירועים חמורים שקרו, והגיע לכלל החלטה לפיה אין הקבוצה מעוניינת לכפות את עצמה על בית"ר ירושלים ועל הציבור הישראלי.

"ההחלטה נועדה אך ורק בכדי להבטיח את המשך קיומה של בית"ר ירושלים, ולטובת אותה קבוצה גדולה של אוהדים חיוביים המהווים ללא מורא את הקול השפוי של המועדון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

העמותה: "נוכיח לטביב שלא טעה. תודה לארקדי"

מעמותת האוהדים של בית"ר נמסר הערב: "אנו מבקשים להודות לכלל אוהדי הקבוצה על התמיכה הגדולה, האמונה והסבלנות. היום התקבלה חותמת סופית למשפט ?אין קבוצה בלי אוהדים?. מכתבו של עו?ד ישראל שלו ששוגר היום לבית המשפט מסתמך על ההסכם שנחתם בקיץ שעבר בין העמותה למועדון ולמעשה מביא לסיום תהליך ארוך שמוביל אותנו לדרך חדשה עם עתיד ורוד למועדון. חברי העמותה עבדו ימים כלילות ונלחמו למען עתידה של בית?ר ירושלים וכעת אנו מבקשים להוכיח לאלי טביב שאכן עשה את הבחירה הנכונה בנו האוהדים. בכוונתינו להראות לו שהוא לא טעה ולהוכיח זאת דרך הסתערות על מנויים והצטרפות לעמותה. עמותת האוהדים מבקשת להודות לארקדי גאידמק על האליפויות והגביעים שסיפק למועדון".

הלילה או מחר בבוקר צפוי בית המשפט לקבל את הבקשה ולקבוע כי המועדון יעבור רשמית לידיים של עמותת האוהדים ואלי טביב. מיד לאחר מכן טביב יפעל לסגור את כל ענייניו מול ההתאחדות, כולל תקופת הצינון, ובמקביל יתחיל לעבוד כדי להכין את הקבוצה לעונה הבאה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלי כהן מאמן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
כהן במקום כהן/ברני ארדוב

ורד, זגורי, בוזגלו וארבייטמן על הכוונת

העמדה הראשונה שטביב ירצה לאייש היא עמדת המאמן. רוני לוי (שסיכם עם מג'ידוב) לא יאמן בסופו של דבר, והמועמד העיקרי הוא אלי כהן, שאימן את הפועל רמת גן בעונה האחרונה. גם אלי כהן "השריף" מועמד לתפקיד, אך טביב חושב עליו בעדיפות נמוכה בשל האירועים האחרונים שהיו לו עם הקהל בסיום העונה שעברה.

איציק קורנפיין יסיים תפקידו במועדון, כשניר סביליה ודוד אמסלם עשויים להצטרף לצוות הניהולי.

בגזרת השחקנים, טביב מעוניין כמה שיותר מהר להחתים את קובי מויאל לפני שהוא בורח לחו"ל. מעבר לכך, טביב מעוניין להחתים את מרבית שחקני הבית, ולפנות במקביל למאור בוזגלו, שלומי ארבייטמן ולנסות להשיב את עידן ורד ממכבי חיפה, כשורד או בוזגלו אמורים להיכנס לנעליו של אבי ריקן שעזב. נציגי טביב אף ביקשו מישראל זגורי להמתין ולא לסגור בקבוצה אחרת בימים הקרובים, בתקווה לצרפו למועדון.

בנוסף, טביב יצטרך להיכנס למו"מ עם שחקנים שסיימו חוזה כמו דריו פרננדס, עמית בן שושן חיים מגרלשווילי ומתן בראשי ושחקנים שרוצים לפתוח את החוזה כמו אופיר קריאף ואלי דסה.

עידן ורד מכבי חיפה. ברני ארדוב
יחזור לבירה? עידן ורד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully