וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "קבוצות התחילו להתאמן ולנו אין אפילו תאריך"

18.6.2013 / 8:28

העזיבה של ריקן הגדילה את הייאוש בקרב שחקני בית"ר. בוזגלו על הכוונת, אבל לא יגיע עד שסוגיית הבעלות תיפתר

בבית"ר ירושלים התאכזבו לשמוע אתמול (שני) על עזיבתו של אבי ריקן לפ.צ ציריך השוויצרית, בעיקר בשל העובדה שהקבוצה לא תקבל דמי השבחה. ריקן קיבל מבית"ר הצעות לחתום על חוזה חדש, אבל כפי שגורם במועדון הסביר: "במצב הנוכחי, כל עוד לא באמת הוזרם כסף לחשבון אי אפשר להציע משהו אמיתי וגם ההצעות הקודמות שלנו לריקן היו למען דמי השבחה. רק כשתיפתר כל סאגת הבעלים, שחקנים יוכלו לקבל הצעות אמיתיות וגם לחתום על חוזים. נקווה שזה ייגמר לפני שחצי מהסגל לא יהיה כאן".

אבי ריקן שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. קובי אליהו
העזיבה שלו לקבוצה בחו"ל פגעה עוד יותר במצב הרוח. ריקן/קובי אליהו

שחקנים בקבוצה נשמעו אתמול מודאגים בעצמם ואמרו: "נקווה שריקן לא ימשוך את כולם לברוח כי חוסר הוודאות הזו לא יכולה להימשך. קבוצות התחילו להתאמן, לנו אין תאריך ואפילו כיוון למחנה אימונים ורק 4-5 שחקנים חתומים. נקווה שיהיו פתרונות אחרת עוד עונה הלכה לנו".

ללא קשר לזהות הבעלים, גם אנשיו של ארקדי גאידמק וגם אלי טביב מאוד רוצים לראות את מאור בוזגלו כמחליפו של ריקן. טביב כבר יצר עם אביו של בוזגלו, יעקב, לפני מספר שבועות אך כל עוד סוגיית הבעלות לא נפתרת, הוא לא יכול להגיש לו הצעה. אם גאידמק יוכרז כבעלים, היו"ר איציק קורנפיין ינסה לקדם במהרה את צירופו של קשר סטנדרד ליאז' בעונה החולפת.

קשר סטנדרד ליאז' מאור בוזגלו (משמאל) עם יוג'י אונו. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
גם טביב וגם גאידמק מעוניינים. בוזגלו/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

חלק מאוהדי הקבוצה ממשיכים במאבקם נגד גאידמק ופתחו בחרם צרכנים נגדו. האוהדים פתחו עצומה על פיה הם מתחייבים לא להגיע למשחקים, לא לקנות מנויים ולא להכניס כסף לקבוצה שגאידמק יעזוב. העצומה פורסמה אתמול בערב והגיעה ל-1,400 חתימות. הצפי הראשוני של האוהדים הוא להגיע עם לפחות 3,000 חתימות לדיון בבית המשפט ביום חמישי.

מנגד, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מתארגנת קבוצה של אוהדים שיגישו תצהיר לבית המשפט בטענה שעמותת האוהדים אינה מייצגת אותם והם מתנגדים לצו מניעה שישתק את הקבוצה. בשני הצדדים הודו אתמול ואמרו: "האוהדים נלחמים, אבל העימותים האלה פחות קשורים לבית המשפט שיכריע בנוגע להסכם בלבד ופחות בסוגיות שמסביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully