וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ורוניקה קמפבל בראון הושעתה

התאחדות האתלטיקה בג'מייקה אישרה שהתיק נחקר ושהאצנית לא תשתתף באליפות ג'מייקה ותיעדר מאליפות העולם במוסקבה

ורוניקה קמפבל בראון אצנית ג'מייקנית. רויטרס
עוד אצנית נפלה לסמים? קמפבל בראון/רויטרס

האצנית הג'מייקנית ורוניקה קמפבל בראון הושעתה על ידי התאחדות האתלטיקה הג'מייקנית, כך אושר היום (שלישי). בימים האחרונים המדינה סערה עקב הדיווחים על כך שנמצאו חומרים אסורים בדמה של האצנית המפורסמת, והיום יו"ר התאחדות האתלטיקה בג'מייקה וורן בלייק אישר כי ועדת משמעת תדון במקרה של קמפבל בראון, שזכתה בשתי מדליות זהב אולימפיות.

ההצהרה מגיעה שלושה ימים אחרי שהתקשורת הג'מייקנית דיווחה שבדמה של קמפבל בראון נמצא חומר אסור, אך בלייק לא התייחס לכך, ורק אישר שהתיק נדון ושיתקיים שימוע. לא פורסם לוח זמנים.

המשמעות היא שקמפבל בראון לא תתחרה באליפות ג'מייקה שתתקיים השבוע, שמשמש כמובן לקביעת המשתתפים מטעם המדינה באליפות העולם במוסקבה באוגוסט. היא גם פרשה מהתחרות הבינלאומית בקנדה שאליה נרשמה.

כזכור, על פי הדיווח, נמצאו חומרים אסורים בדמה במהלך תחרות שנערכה ב-4 במאי. היא ניצחה את הריצה ל-100 מטר בזמן של 11.01 שניות.

קמפבל בראון, 31, זכתה במדליית זהב ב-200 מטר באתונה 2004 ובייג'ין 2008, אבל סיימה רביעית בלונדון. עם מדליית ארד בלונדון ב-100 מטר וכסף ב-4 כפול 100, היא מחזיקה ב-16 מדליות לג'מייקה באולימפיאדות ואליפויות עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully