וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: טומיסלב פאיוביץ' על סף סיכום

18.6.2013 / 18:27

הבלם הסרבי בן ה-27 קרוב להצטרף כמושאל לקבוצה מבירת הנגב. במועדון אישרו: "סיכמנו את רוב הפרטים גם עם קבוצתו"

הפועל באר שבע קרובה להחתים את טומיסלב פאיוביץ', אשר על המו"מ עמו פורסם בוואלה! ספורט. הבלם הסרבי מפרטיזן בלגרד צפוי לחזק את ההגנה ולשחק בצוותא עם בויאן מרקוביץ'. בבאר שבע אישרו את הידיעה הערב: "סיכמנו את מרבית התנאים עם השחקן ועם קבוצתו שריף טירספול המחזיקה בכרטיסו, ואנחנו מקווים שהוא יחתום בימים הקרובים". מדובר בעסקת השאלה לעונה אחת, כשלקבוצה תהיה אופציה לרכוש אותו בתום העונה.

השחקן בן ה-27 ששייך כאמור לקבוצת שריף טריספול המולדבית הושאל בעונה החולפת לקבוצה הסרבית, במדיה רשם 12 הופעות בהרכב הראשון. בשנת 2002 הוא השתייך לנבחרת הנערים של יוגוסלביה. קודם לכן הוא שיחק בקבוצת ראד בלגרד הסרבית.

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. ברני ארדוב
מחזק את ההגנה. אלישע לוי/ברני ארדוב

בבאר שבע מנהלים מגעים גם עם הקשר הרומני אובידיו הראה (28) ששיחק בשש השנים האחרונות במדי ראפיד בוקרשט וכבש 42 שערים, כולל שבעה בעונה שעברה. מדובר בקשר שמאלי עם רזומה של שלוש הופעות בנבחרת רומניה, שבינואר דחה הצעה להצטרף לסטנדרד ליאז'. בשלב זה השחקן דורש סכומים גבוהים ובמועדון מנסים להגיע איתו לפשרה כדי להנחיתו בישראל.

כזכור, באר שבע כבר ביצעה רכש במהלך הקיץ. המגן בן תורג'מן חתם לחמש שנים בקבוצה אתמול, ובכך הצטרף לקשר האחורי קובי דג'אני והמגן הימני בן ביטון. בבאר שבע מקווים להחתים את אליניב ברדה סופית על חוזה לשלוש שנים לאחר שאתמול הוחלפו טיוטות ההסכם בין הצדדים. אימון הבכורה של הקבוצה יתקיים ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully