וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר חתם בגלבוע/גליל לעונה הבאה

18.6.2013 / 10:10

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מאמן הפועל ירושלים מצטרף לקבוצה מגן נר: "זה אתגר, נעשה קבוצה אטרקטיבית"

שרון דרוקר חתם הבוקר (שלישי) כמאמן הפועל גלבוע/גליל בעונה הבאה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. מאמן הפועל ירושלים נפגש עם הבעלים חיים אוחיון אמש וסיכם את תנאיו כשהחתימה נעשתה הבוקר. דרוקר העדיף להשאר בישראל למרות מספר אפשרויות שהיו לו באירופה, וחוזר לקבוצה בה אימן לפני עשור. מי שצפוי להמשיך כעוזרו הוא ברק פלג, ששיחק תחת דרוקר במכבי רעננה.

"השיקול המרכזי לבוא לכאן זה אתגר, בגלגול הקודם של גליל לפני 11 שנים הייתי שם וכעת הקבוצה נמצאת בגלבוע", אמר דרוקר לוואלה! ספורט לאחר החתימה, "ראשי הקבוצה הראו לי המון רצון להצליח וגם זה היה בין השיקולים. היו לפניי מאמנים טובים כאן, עודד קטש וליאור ליובין, נקווה שנוכל לעשות עונה טובה ביחד. המפתח זה שכל המערכות ישמשו כיחידה אחת, יעזרו אחד לשני, שנוכל לגייס שחקנים טובים. הישראלים בגלבוע יכולים להתפתח ונקווה שיחד נעשה עונה טובה".

המאמן הוסיף: "יש פה כמה שחקנים חתומים כבר קבוצה. הקבוצה היא אלופת הליגה הבלקנית כבר שנתיים, חשוב מאוד לקבוצה לשחק באירופה, נשב על זה. יעשו גם צעדים בנושא הקהל וננסה למלא את האולם על ידי קבוצה אטרקטיבית וחזקה".

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
מגיע לגן נר. שרון דרוקר/מגד גוזני

דרוקר חזר לפני עונה וחצי לאמן בישראל כשחתם בהפועל ירושלים, ובעונה הנוכחית הוביל את הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה וחצי גמר הפלייאוף. את הקריירה החל בעונת 1999/2000 במדי מכבי רעננה אותה הוביל לגמר הפלייאוף ואימן בה עד לתום עונת 2001/2. בעונת 2002/3 עבר לגליל עליון ואחרי עונה מוצלחת אחת עבר לקדנציה ראשונה בת שנתיים בהפועל ירושלים כששיאה זכייה ביול"ב קאפ בעונת 2003/4.

בעקבות הזכייה יצא דרוקר לקריירה באירופה שהחלה עם זכייה בגביע האתגר כמאמן אוראל גרייט בעונת 2005/6. את עונת 2006/7 פתח כמאמן ריטאס וילנה אך בעקבות מחלוקות עזב לאוסטנד הבלגית אותה אימן במשך שנתיים וזכה באליפות בלגיה. באמצע עונת 2008/9 חזר לישראל כעוזר מאמן מכבי תל אביב תחת פיני גרשון ושימש בתפקיד במשך עונה וחצי. אחרי שהשניים עזבו את הצהובים חזר לאירופה וחתם במדי אריס סלוניקי, אך לאחר חצי עונה פוטר. את עונת 2010/11 סיים בקבוצה מונטגראנרו האיטלקית, אותה עזב בתחילת עונת 2011/12.

עוד לפני שסיכמו עם דרוקר, בגלבוע/גליל כבר החלו לעבוד והחתימו השבוע את הגארד היהודי סטו דגלאס, בוגר מכללת מישיגן, ששיחק בעונה שעברה בליגה הספרדית השנייה. נמרוד טישמן, יועד בית יוסף ועמית שמחון מחזיקים בחוזה, ובקבוצה מעוניינים גם שראקים סאנדרס ימשיך לעונה נוספת. ג'מאר סמית' חתם בבאמברג ולא ימשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully