וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל עליון מעוניינת בשרון דרוקר

15.6.2013 / 19:05

לאחר שקטש נשאר באילת, שוקלים בקבוצה הצפונית את אופציית מאמן ירושלים. במועדון הבהירו: "לא מתקיימים מגעים"

חודש אחרי שסיימו את העונה ואת ההתקשרות עם המאמן ליאור ליובין בגלבוע/גליל מנסים לסכם עם מאמן לקראת העונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי לאחר שעודד קטש סיכם בהפועל אילת ביום רביעי, בקבוצה פנו למאמנה של הפועל ירושלים בעונה שעברה שרון דרוקר. על פי גורמים במועדון הפערים בין הצדדים אינם גדולים, ודרוקר עשוי לסגור בגן נר לעונה הבאה בקרוב.

מגלבוע/גליל נמסר בתגובה: "בקבוצה ביקשו להבהיר כי לא מתקיימים מגעים בינינו לבין דרוקר, וכשנחליט על זהות המאמן יודיעו על כך".

למרות שטרם מינתה מאמן, בגלבוע/גליל כבר החלו לעבוד והחתימו השבוע את הגארד היהודי סטו דגלאס, בוגר מכללת מישיגן, ששיחק בעונה שעברה בליגה הספרדית השנייה. נמרוד טישמן, יועד בית יוסף ועמית שמחון מחזיקים בחוזה, ובקבוצה מעוניינים גם שג'מאר סמית' וראקים סאנדרס ימשיכו לעונה נוספת.

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
התחנה הבאה? דרוקר/מגד גוזני

דרוקר חזר לפני עונה וחצי לאמן בישראל כשחתם בהפועל ירושלים, ובעונה הנוכחית הוביל את הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה וחצי גמר הפלייאוף. את הקריירה החל בעונת 1999/2000 במדי מכבי רעננה אותה הוביל לגמר הפלייאוף ואימן בה עד לתום עונת 2001/2. בעונת 2002/3 עבר לגליל עליון ואחרי עונה מוצלחת אחת עבר לקדנציה ראשונה בת שנתיים בהפועל ירושלים כששיאה זכייה ביול"ב קאפ בעונת 2003/4.

בעקבות הזכייה יצא דרוקר לקריירה באירופה שהחלה עם זכייה בגביע האתגר כמאמן אוראל גרייט בעונת 2005/6. את עונת 2006/7 פתח כמאמן ריטאס וילנה אך בעקבות מחלוקות עזב לאוסטנד הבלגית אותה אימן במשך שנתיים וזכה באליפות בלגיה. באמצע עונת 2008/9 חזר לישראל כעוזר מאמן מכבי תל אביב תחת פיני גרשון ושימש בתפקיד במשך עונה וחצי. אחרי שהשניים עזבו את הצהובים חזר לאירופה וחתם במדי אריס סלוניקי, אך לאחר חצי עונה פוטר. את עונת 2010/11 סיים בקבוצה מונטגראנרו האיטלקית, אותה עזב בתחילת עונת 2011/12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully