וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קינן סיכם, אך בוחן אופציה באנגליה

18.6.2013 / 14:54

הירוקים סיכמו עם הבלם לשלוש שנים, אך יוכל להשתחרר מההסכם עד יום ראשון. אם יישאר, ירוויח כ-220 אלף דולר לעונה

דקל קינן צפוי להמשיך במכבי חיפה בעונות הקרובות. הבלם נפגש היום (שלישי) עם סגן הנשיא עוזי מור וסגר את כל תנאיו בחוזה לשלוש השנים הבאות. קינן המיוצג על ידי רונן וגלעד קצב בחן לאחרונה אופציות מאירופה, אך ההצעה מחיפה הייתה האטרקטיבית ביותר, בעיקר משום שהוא נחשב לסמל בעיני האוהדים. למרות לחיצת היד בפגישה, הירוקים נתנו לקינן אופציה להשתחרר מהסיכום לטובת קבוצה באירופה עד יום ראשון. ככל הידוע, קינן בוחן אופציה לצאת לקבוצה באנגליה.

במידה וקינן יחתום רשמית על החוזה כפי שסוכם, הוא למעשה יסיים את הקריירה בקבוצת נעוריו. כזכור, שלשום נרשמה התקדמות מסוימת עם קינן לאחר שסגן הנשיא עוזי מור החליט להתערב בנושא כדי לסגור את הפערים עם הבלם. קינן ישתכר כ-220 אלף דולר לעונה. "חשוב ששחקן כמו דקל יסיים את הקריירה במכבי חיפה, המועדון בו גדל", אמרו במועדון.

שחקני מכבי חיפה, בויאן שראנוב, דקל קינן, אייל משומר. טל לוי
יחתום לשלוש או ארבע שנים. קינן/טל לוי

פגישה נוספת תיערך בין נציגו של מוחמד כליבאת, עו"ד שחר גרינברג, לבין מוחמד כליבאת. השחקן זומן לפגישה לאחר שסירב לחתום על חוזה ארוך טווח, ובמהלכה יוצע לו לחתום תמורת שדרוג. כליבאת יודיע שהוא מסרב לאור העובדה שחיפה לא רואה בו שחקן לגיטימי בסגל ובהתאם לכך הוא לא זומן לפתיחת האימונים.

החלוץ שמעון אבוחצירא אמור לחתום ביממה הקרובה על חוזה לארבע שנים ובכך יהפוך לרכש השלישי של הירוקים הקיץ, אחרי מגן הנבחרת ועירוני קרית שמונה אלעד גבאי והקשר הספרדי רובן ראיוס. בין חיפה לאבוחצירא נותרו עוד פערים קטנים ולכן הצדדים קבעו פגישה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully