וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תשפר את ההצעה לדקל קינן

16.6.2013 / 13:32

הצדדים ייפגשו, הבלם צפוי לחתום. במועדון בדקו את החזרת דודו ביטון, שנוטה להישאר בבלגיה. רשמי: חריסטופי בסיון

במכבי חיפה מתכוונים לעלות השבוע הילוך בכל הנוגע להחתמת שחקנים. אחרי החתמת רובן ראיוס ואלעד גבאי, במועדון ישפרו את ההצעה לדקל קינן. עדיין לא ברור באיזה שיעור, אך לאור הפערים בין הצדדים (50 אלף דולר לעונה) ייתכן שהעסקה תיסגר עוד השבוע וקינן יכריז כי הוא יסיים את הקריירה במועדון.

בנוסף, בחיפה מנסים לברר האם תוגש בימים הקרובים הצעה על אייל גולסה וכן מהי חומרת פציעתו של דינו אנדלובו. "לשני השחקנים הללו השפעה גדולה על התכניות שלנו", הבהירו במועדון.

כזכור, קלאב ברוז' אמורה להגיש הצעה (על פי הדיווחים האחרונים, בגובה 1.2 מיליון יורו, א"י) עבור גולסה, אך אם זה יישאר בכל זאת בנאדו לא יצרף שחקן בעמדה שלו לסגל והשחקן יתבקש לחתום על חוזה ארוך טווח. אנדלובו התבקש, כזכור, להגיע לשיחה עם בנאדו כשישוב מחופשה ובה יובהר לו כי עליו לעבור בדיקה שתכריע את עתידו במועדון. אם יתברר שלא יחזור עד סוף אוגוסט, הוא יושאל לקבוצה אחרת, כנראה בליגת העל. לגבי קינן, סיכום סופי עם הבלם יוביל את בנאדו להחלטה להשאיר את סארי פלאח אם יימצא כשיר.

דקל קינן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עשוי לסכם השבוע. דקל קינן/ברני ארדוב

דמטריס חריסטופי לא יגיע למכבי חיפה. קבוצתו אומוניה ניקוסיה הודיעה רשמית שהגיעה לסיכום על מכירתו לסיון השוויצרית והשחקן יעזוב באופן מיידי. הסיכום שנחתם הבוקר (ראשון) הגיע שלושה ימים לאחר הפיצוץ בין המועדונים במעמד החתימה. במהלך סוף השבוע שבו הצדדים למשא ומתן והגיעו לסיכום סופי. בשל כך, הירוקים לא ישלחו נציג לקפריסין. גם שמעון אבוחצירא חזק בתמונה, אך ההחלטה לגביו קשורה רק לפן המשמעתי.

לאימון היום יצטרפו שחקני הנבחרת האולימפית - טאלב טואטחה, אייל גולסה, סינטאיהו סלליך ואלון תורג'מן. מוחמד כליבאת לא זומן ובכל מקרה מסרב להצטרף ולחתום על חוזה חדש עד שיובהר לו שהוא חלק מהסגל. בקריית שמונה מפעילים לחץ על ויאם עמאשה להצטרף במסגרת העסקה ובכך להשלים את עסקת הטרייד עליה פורסם בוואלה! ספורט. אם זה יקרה, הבהירו בחיפה, שרצקי יקזז את סכום ההעברה מעסקת גבאי.

במקביל למחשבות על אבוחצירא, מתברר כי בימים האחרונים בדקו במועדון אופציה להחזרת דודו ביטון לישראל. השחקן ששייך לסטנדרד ליאז' הבהיר כי הוא מעדיף להישאר בבלגיה, אבל לא פוסל חזרה לישראל. נראה כי הצעה גבוהה מאוד תוכל לגרום לו להשיב על ההצעה בחיוב.

עדכון ראשון: 06:30

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully