וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שמעון אבוחצירא קרוב לסיכום

17.6.2013 / 15:58

בתום פגישה עם פרקליט הירוקים, פערים קטנים מפרידים בין הצדדים. החלוץ: "תמיד רציתי לשחק בחיפה". קינן יחתום השבוע?

שמעון אבוחצירא קרוב מאוד למכבי חיפה. אחרי שצירופם של איתי שכטר ודמטריס חריסטופי ירד מהפרק, הירוקים קיימו פגישה שניה עם חלוץ עירוני קרית שמונה, שהגיע לפגישה מלווה בסוכנו, עו"ד יוסי גייר. הפגישה נערכה במשרדו של פרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ, ובסיומה נותרו פערים קטנים בלבד בין הצדדים ונראה שאבוחצירא מתקרב לקבוצה. השחקן עצמו אישר לוואלה! ספורט: "תמיד רציתי לשחק במכבי חיפה. בקרוב מאוד הכול ייסגר".

כזכור, בחיפה הבהירו כי הנושא הכספי עם קרית שמונה לא יהווה מכשול וכל שנותר הוא להחליט האם השחקן מתאים מבחינה חברתית. לאחר שבנאדו נתן אור ירוק למהלך, התקיימה הפגישה במטרה לסכם את שכרו של השחקן. החלוץ נשאל בין היתר באיזו עמדה הוא מעדיף לשחק, זאת משום שלא כל אנשי המקצוע איתם התייעצו סבורים כי הוא יכול לשחק כ"חלוץ תשע".

במועדון ניסו לבדוק בסוף השבוע אפשרות לצרף את דודו ביטון מסטנדרד ליאז', אבל לאחר שהבינו שהוא עדיין לא החליט לחזור לישראל החליטו לעלות הילוך בגזרת חלוץ קרית שמונה.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
בדרך לחיפה. שמעון אבוחצירא/ברני ארדוב

בעקבות סירובו לחתום על חוזה חדש אם לא ייכלל בתוכניות המקצועיות של מכבי חיפה, הנהלת המועדון זימנה את הקשר מוחמד כליבאת לפגישה שתתקיים במהלך השבוע. כזכור, בין השחקן למועדון נוצרה לאחרונה מתיחות לאור העובדה שלא זומן לאימון הפתיחה ומנגד התבקש לחתום על חוזה ארוך טווח. "כליבאת שחקן נבחרת, אין כל סיבה שיחתום על חוזה חדש אם הוא לא ראוי להיות חלק מהסגל", הסביר אחד משחקני חיפה. כליבאת לא מתכוון להתייצב לאימונים בקרוב והמריא לחופשה פרטית, כך שייתכן שנציג מטעמו יהיה נוכח בפגישה במקומו.

סגן נשיא חיפה עוזי מור אמור לסגור השבוע את נושא החתמת דקל קינן. כפי שפורסם אתמול, בחיפה מתכוונים לשפר את ההצעה באחוז מסוים. הבלם דורש 250 אלף דולר לעונה, חיפה תציע מעל 200 אלף דולר, ההצעה הנוכחית שלה, במטרה להגיע להבנות. בין הצדדים התגלעו פערים גם בנוגע לאורך החוזה, אבל הוא ינוע בין שלוש לארבע שנים בכל מקרה. רק אי הסכמה מוחלטת לגבי השכר תוביל את חיפה להציע לבלם חוזה לעונה אחת בלבד, דבר שנמצא בסדר עדיפות משני כרגע.

בינתיים, בסביבתו של אייל גולסה מעריכים כי בקרוב תוגש הצעה מטעם קלאב ברוז'. השחקן הוצע גם לסטנדרד ליאז' של גיא לוזון, אבל יש חדש מפגיעה בתדמית המאמן, לאור מקרי עבר במועדון. ככל הידוע, ברוז' מוכנה להציע 1.2 מיליון יורו, בעוד שבחיפה דורשים לפחות שני מיליון. יחד עם זאת, ברור כי הנשיא יעקב שחר יסכים להתפשר במקרה שההצעה תהיה קרובה לדרישה של המועדון. כזכור, השחקן יתבקש לחתום על חוזה לשלוש שנים אם לא יימכר.

במקביל, ולאור העובדה שדמטריס חריסטופי חתם בסיון, בנאדו ממשיך לבחון מועמדים זרים לתפקיד החלוץ. הקשר אופיר קריאף הוצע לאחרונה למועדון, אבל בחיפה יודעים שלא יהיה פשוט להחתימו. אוראל דגני, ויאם עמאשה ושלומי אזולאי ממשיכים להתאמן עם הקבוצה.

שחקן מכבי חיפה דקל קינן מול שחקן הפועל תל אביב עדן שרם. ברני ארדוב
יזכה לשיפור. דקל קינן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully