וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ווימבלדון: דודי סלע הודח, אמיר ויינטרוב עלה

סלע (88 בעולם) הפסיד לצרפתי סטפן רובר (165 בעולם) 6:4, 6:7, 6:2. ויינטרוב ניצח 2:6, 3:6 את פטר פולנסקי הקנדי

אכזבה גדולה לטניסאי הבכיר של ישראל דודי סלע (88 בעולם), שהחל היום (שני) את דרכו בסיבוב המוקדמות הראשון של טורניר ווימבלדון וגם סיים אותה בהדחה, לאחר שנוצח על ידי הצרפתי סטפן רובר (165 בעולם) בתוצאה 6:4, 6:7, 6:2.

דודי סלע טניסאי ישראלי בטורניר קווינס. GettyImages
הגיע פייבוריט והלך מאוכזב. סלע/GettyImages

סלע הגיע למשחק כמדורג ראשון מבין כל שחקנים המשתתפים במשחקי המוקדמות אבל המערכה הראשונה הייתה של רובר, שהצליח לשבור את יריבו ולנצח 4:6. במערכה השנייה סלע שמר על ההגשות שלו אבל לא הצליח לשבור את רובר והשניים הלכו לשובר שוויון. סלע הצליח לנצח בו 5:7, השלים 6:7 במערכה והשווה ל-1:1. רובר הגיש ראשון במערכה השלישית, סלע לא הצליח לשמור על הגשותיו והצרפתי שעט ל-1:4. סלע לא הצליח לחזור ונכנע במערכה השלישית 6:2.

אמיר ויינטרוב פתח ברגל ימין את דרכו במוקדמות טורניר ווימבלדון ועלה לסיבוב המוקדמות השני עם ניצחון 2:6, 3:6 על פטר פולנסקי הקנדי, המדורג 208 בעולם. ויינטרוב, שירד שישה שלבים בדירוג האחרון למקום ה-224 בעולם, זקוק לעוד שני ניצחונות כדי להשתחל לגרנד סלאם היוקרתי. בסיבוב השני הוא יפגוש את המנצח בין מאט ריד האוסטרלי לסומדב דוורמן מהודו.

אמיר ויינטרוב טניסאי ישראלי. GettyImages
צריך עוד שני ניצחונות. אמיר ויינטרוב/GettyImages

המשחק נערך במגרש מספר 1 של ווימבלדון והיה שייך מהרגע הראשון לוויינטרוב. הטניסאי הישראלי דהר במערכה הראשונה עם 2:6 קליל, וגם במערכה הבאה כבר הוליך בבטחה 2:5, לפני שפולנסקי השיג שבירה. הקנדי קיווה לבנות על השבירה והוליך 0:30 במשחקון ההגשה שלו, אבל ויינטרוב הגיב מצוין ושבר בחזרה כדי לנצח 3:6 במערכה השנייה ולעבור לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully