וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר השתווה למקנרו: "מגיע בטוח לווימבלדון"

השוויצרי זכה בהאלה בתואר ה-77 בקריירה, ומפגר רק אחרי לנדל וקונורס: "מוכן לעונת הדשא". דירוג: פאר וגלושקו טיפסו

רוג'ר פדרר עם הגביע בטורניר האלה. Thomas Starke, GettyImages
"שבוע נהדר עבורי". פדרר/GettyImages, Thomas Starke

רוג'ר פדרר זכה אתמול (ראשון) בטורניר ה-ATP הראשון שלו ל-2013, כשגבר על מיכאיל יוז'ני בגמר טורניר האלה. פדרר זכה בתואר ה-77 בקריירה, מה שמציב אותו לצד ג'ון מקנרו במקום השלישי ברשימת הטניסאים הכי הרבה זכיות בקריירה. כעת רק שניים מקדימים את פדרר ברשימת כל הזמנים: ג'ימי קונורס (109 תארים) ואיוון לנדל (94 תארים).

"אני מאושר, זה היה שבוע נהדר עבורי ועבור המשפחה שלי", אמר פדרר, "שיחקתי טוב לאורך הטורניר, ונאלצתי לעבוד קשה, בעיקר מול האס ויוז'ני. אלו הם בדיוק הניצחונות שאני צריך בשלב הזה של העונה. הכנתי את עצמי היטב לעונת הדשא, ואני שמח שזה משתלם. זה היה חשוב לביטחון שלי לקראת ווימבלדון".

כעת פדרר, שמחזיק ב-13 תארים על הדשא (שישה בהאלה ושבעה בווימבלדון) יקווה להשלים דאבל חמישי של האלה-ווימבלדון, אחרי שעשה זאת ב-2003 עד 2006. "זה שונה מאוד", יודע פדרר, "עברו מאז עשר שנים. אני מנוסה יותר, ומכיר הרבה יותר טוב את הטורניר, אבל מצד שני, גם מגיע עם לחץ, בניסיון להגן על התואר שלי מהשנה שעברה".

דניאלה האנטוחובה טניסאית סלובקית. Tony Marshall, GettyImages
מטפסות. האנטוחובה/GettyImages, Tony Marshall

* בדירוג הטניס שהתפרסם הבוקר אין כל שינוי בעשירייה הראשונה, שעדיין מורכבת בסדר הבא: דגוקוביץ', מארי, פדרר, פרר, נדאל, ברדיך, צונגה, דל פוטרו, גאסקה, ואוורינקה.

בגזרת הישראלים: דודי סלע ירד שני שלבים למקום ה-90. אמיר ווינטרוב ירד שישה שלבים למקום ה-224. איגור סמילנסקי זינק 147 שלבים למקום ה-752.

* גם בדירוג הנשים אין כל שינוי בעשירייה הראשונה, שמורכבת בסדר הבא: סרינה וויליאמס, אזרנקה, שראפובה, רדוואנסקה, אראני, לי, קרבר, קביטובה, ווזניאקי, קירילנקו.

בגזרת הישראליות: שחר פאר עלתה שלושה שלבים למקום ה-168, אבל עדיין מאחורי יוליה גלושקו, שעלתה שני שלבים למקום ה-129. דניז חזניוק עלתה 21 שלבים למקום ה-366 בעולם.

סימונה חאלפ (שניצחה בטורניר נירנברג) טיפסה 13 שלבים למקום ה-45 בעולם, דניאלה האנטוחובה (שזכתה בטורניר ברמינגהאם) טיפסה 12 שלבים למקום ה-48 בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully