וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר זכה בהאלה, אנדי מארי בקווינס

השוויצרי פתח היטב את עונת הדשא עם 7:6, 3:6, 4:6 על יוז'ני ותואר ראשון ב-2013. ארליך נוצח בגמר. הסקוטי גבר על צ'יליץ'

רוג'ר פדרר זכה היום (ראשון) בטורניר האלה (סך פרסים 779 אלף יורו), לאחר שגבר בגמר 7:6, 3:6, 4:6 על מיכאיל יוז'ני. עבור פדרר זו זכייה ראשונה בטורניר ב-2013 המאכזבת. השוויצרי, שגם זכה ב-123 אלף יורו ו-250 נקודות דירוג, עלה למאזן 0:15 מול יריבו הרוסי, ואחרי האכזבה ברולאן גארוס, יגיע במצב רוח מעודד לווימבלדון, עם פתיחה טובה לעונת הדשא. זו הייתה הפעם השמינית שבה פדרר עולה לגמר בטורניר הדשא בגרמניה, מתוכן זכה שש פעמים.

פדרר, המדורג ראשון בטורניר ושלישי בעולם, הפסיד את המערכה הראשונה, אבל ככל שהמשחק התקדם, חזר להפגין את היכולת המשכנעת שלו על הדשא המהיר מול יוז'ני (29 בעולם). זו השנה ה-13 ברציפות בה פדרר מניף לפחות תואר אחד והוא השתווה במקום השני לג'ימי קונורס. היחיד שזכה בתואר 14 שנים רצופות הוא איבן לנדל האגדי ופדרר יוכל להגיע לפסגה הראויה לו כל כך בעונת המשחקים הבאה.

רוג'ר פדרר עם הגביע בטורניר האלה. Thomas Starke, GettyImages
טוב שחזרת. פדרר וחבר מוכר/GettyImages, Thomas Starke

המערכה הראשונה נגררה לשובר שוויון, אחרי ששני הטניסאים הצליחו לשמור על מכות ההגשה שלהם לכל אורך המערכה, כשפדרר מציל שתי נקודות שבירה, ואילו יוז'ני מציל שתיים. בשובר השוויון סיפק פדרר מכה נפלאה שהשוותה ל-5:5, אבל אז שגה פעמיים בגב היד, ואיפשר ליוז'ני לקחת שתי נקודות רצופות ולעלות ל-6:7 אחרי 58 דקות.

במשחקון השמיני של המערכה השנייה, אחרי כמעט שעה וחצי, הגיעה השבירה הראשונה, כשפדרר עלה ל-3:5 עם משחקון על האפס, ומיד לאחר מכן השווה ל-1:1 עם 3:6 אחרי 32 דקות. במערכה המכרעת פדרר השיג את השבירה במשחקון השביעי. יוז'ני המשיך לשחק על גב היד של פדרר, אבל השוויצרי הוריד את כמות השגיאות בבקהנד, והצליח להשלים את הניצחון

הטניסאי הרוסי מיכאיל יוז'ני. Thomas Starke, GettyImages
פתח היטב, אך לבסוף שוב נכנע. יוז'ני/GettyImages, Thomas Starke

* אנדי מארי זכה הערב בטורניר קווינס שנערך על הדשא בלונדון והצית את דמיונם של בריטים רבים לקראת ווימבלדון. הסקוטי המצוין, שדורג ראשון בטורניר, גבר בגמר לא פשוט על הקרואטי מארין צ'יליץ', שדורג חמישי, 7:5, 5:7, 3:6 אחרי משחק שארך שעתיים ו-33 דקות מתישות. כל אחד מהשחקנים השיג ארבעה אייסים, אולם מה שסייע למארי היו שש שגיאות כפולות של יריבו, עליו גבר בפעם השישית ברצף.

* דניאלה האנטוחובה הסלובקית זכתה היום (ראשון) בטורניר ברמינגהאם (סך פרסים 235 אלף דולר), לאחר שגברה בגמר 6:7, 4:6 על דונה וקיץ' בת ה-16. הקרואטית, המדורגת 89 בעולם, הגיעה לגמר ה-WTA השני שלה, אבל נכנעה להאנטוחובה, המדורגת 60 בעולם, שזכתה בתואר השישי בקריירה. וקיץ' היא הצעירה ביותר בין 350 הטניסאיות הבכירות בעולם.

* הטניסאי הישראלי יוני ארליך חווה הערב אכזבה כשהפסיד בגמר טורניר הזוגות יחד עם שותפו דניאלה ברקיאלי האיטלקי. השניים נוצחו על ידי סקוט ליפסקי וסנטיאגו גונזאלס 6:2, 7:6 והסתפקו במקום השני בתחרות.

הטניסאית הסלובקית דניאלה האנטוחובה. Ben Hoskins, GettyImages
תואר שישי בקריירה. האנטוחובה/GettyImages, Ben Hoskins

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully