וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר באיגוד הכדורסל נעצר בחשד להעלמות מס

17.6.2013 / 9:13

על פי החשד אותה דמות מרכזית בחיי איגוד הכדורסל הצהיר על כתובת מגורים שגויה כדי לזכות בהנחות בתשלום המס

בכיר באיגוד הכדורסל נעצר הלילה (בין ראשון לשני) בביתו על ידי חוקרי רשות המסים בעקבות הטעיה כביכול שגרמה לו להקלה במס. על פי החשד, אותו בכיר הצהיר כי מתגורר בצפון הארץ, אך למעשה הוא התגורר בתל אביב, וחישוב המס שלו נעשה על ידי הכתובת שעליה הצהיר.

בעבר התריע היו"ר היוצא של איגוד הכדורסל, שי שני, על נושא זה בראיונות שונים שקיים ואותו בכיר סירב להתייחס לנושא. על פי בכירים באיגוד הכדורסל המעצר עשוי לשבש את פעילות האיגוד, שכן מדובר בדמות מפתח בחיי הארגון. "אנחנו מודעים לנושא הזה אך עדיין מופתעים מאוד", אמר בכיר באיגוד, "צריך להבין שלא הייתה חקירה אמיתית לפני זה כך שעדיין לא ידוע כיצד זה יסתיים".

שי שני, איגוד הכדורסל בישראל. ברני ארדוב
התריע על הנושא בעבר. שי שני/ברני ארדוב

איגוד הכדורסל עובר בימים אלה טלטלות לאחר התפטרותו של היו"ר אבנר קופל לפני כחודשיים. עד כה לא נמצא מחליף ואת מקומו תופס ממלא המקום הבכיר שמעון מזרחי. במקביל צפויים בתקופה הקרובה שינויים פרסונליים באיגוד הכדורסל בעקבות הבעיות הכלכליות שמאיימות עליו.

תגובת הבכיר שנעצר: "מדובר במחלוקת אזרחית בין רשות המיסים לבין קיבוץ הגושרים בו נולדתי ובו אני חבר עד היום. כחבר קיבוץ העובד בעיר אני מעביר את כל שכרי לקיבוץ והוא זה שמתדיין עם שלטונות המס על גובה התשלום, ומעביר אלי את היתרה. לכן, כל סכום שהקיבוץ משלם וישלם לשלטונות המס – בוודאי מקובל עלי, מה גם שנעשתה בדיקה עם רו"ח מומחה מס בסוגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully