וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה השוותה את סדרת הגמר ל-2:2

הקטאלנים ברחו ברבע האחרון נגד ריאל מדריד וניצחו 62:73 בדרך למשחק חמישי ומכריע. 18 נקודות לאנטה טומיץ'

סדרת הגמר בליגה הספרדית ממשיכה לרתק את חובבי הכדורסל שיהנו ממשחק אחד נוסף ומכריע: ברצלונה ניצחה בבית 62:73 את ריאל מדריד בדרך ל-2:2 ושלחה את ההכרעה למשחק חמישי ומכריע שיתקיים במדריד שסיימה ראשונה את הליגה ביום רביעי הקרוב.

ברצלונה הכתיבה את הקצב כבר מהפתיחה כשבעיקר אנטה טומיץ' היה זה שהפציץ אצל המארחים וסיים עם הרבע הראשון עם 14 נקודות בדרך ליתרון 15:21. ריאל לא ויתרה, פליפה רייס נכנס לעניינים וכבר הוריד לשלוש וסרחיו רודריגס עם סל חשוב השאיר את הפער על שתיים בלבד בהפסקה (32:34 לברצלונה).

אנטה טומיץ' שחקן ברצלונה מול ריאל מדריד. Rodolfo Molina, GettyImages
המתח עד הסוף. אנטה טומיץ'/GettyImages, Rodolfo Molina

ברבע השלישי מרסיליניו הוארטס קלע את הנקודות החשובות לברצונה ויחד עם חואן קרלוס נבארו שסוף סוף נכנס לעניינים היתרון של ברצלונה צמח מעט ל-45:49 בסוף הרבע השלישי. ריאל לא הצליחה לייצר נקודות בדקות הראשונות של הרבע המכריע ושילמה על כך ביוקר כשלוקאש מברוקפלידיס וטודורוביץ' הקפיצו לשמונה הפרש ויחד עם טומיץ' המארחים חשבו שהסיפור גמור. רייס ודרדן הורידו לשתיים בלבד, אבל פרננדס איבד את הראש ברגע הכי קריטי, קיבל טכנית וברצלונה סגרה את הסיפור.

טומיץ' היה המצטיין בשורות ברצלונה עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים. יחד איתו הובילו את הקטאלנים הוארטס וארזם לורבק עם 11 כל אחד ומברוקפלידיס הוסיף עשר. ריאל קיבלה עשר נקודות מפליפה רייס ותשע מסרחיו יול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully