וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דביס מנג'ה: "אנחנו עדיין חולמים, הולנד כשרונית"

מאמן נבחרת איטליה הצעירה מוכן לקראת חצי הגמר הערב במושבה (21:30, ע' 1), ומגלה: "למדתי הרבה מאריגו סאקי"

נבחרת איטליה תעלה הערב (שבת, 21:30, שידור ישיר בערוץ 1) לכר הדשא במושבה בניסיון להעפיל לגמר אליפות אירופה שביעי במספר ותתמודד מול הולנד החזקה, שאפשרה למרבית שחקניה לנוח במחזור האחרון של שלב הבתים נגד ספרד.

הערב: איטליה - הולנד: מי תעצור את האזוריני?

מאמן נבחרת איטליה הצעירה דביס מנג'ה. ברני ארדוב
מחמיא ליריבה. מנג'ה/ברני ארדוב

מאמן הנבחרת האיטלקית דביס מנג'ה סיפר באתר הרשמי של אופ"א על התפתחות הטורניר מבחינתו עד כה: "אנחנו שמחים מאוד, לא רק ממה שהשגנו אלא גם מאיך שעשינו את זה. הצגנו יכולת טובה והבחורים מייצגים את הכדורגל האיטלקי בצורה יפה מאוד. אנחנו נבחרת חיובית, אנחנו תמיד רוצים לקחת את המשחק מהיריבות שלנו, וזה הדבר הכי חשוב".

על המטרות של האיטלקים, אמר מנג'ה: "המטרה היחידה שלמעשה הצבנו בפנינו הייתה להגיע לכאן, ולכן זו המטרה המינימלית שהשגנו. ידענו שיהיה לנו קשה נגד הנבחרות שהתחרו איתנו בבית, אבל הבחורים שיחקו מצוין. הגענו לכאן כדי לחלום. אנחנו עדיין חולמים ונראה לאן החלום הזה ייקח אותנו".

על היריבה של האזוריני, אמר המאמן: "הם זימנו שחקנים מצוינים לסגל, כמה שחקנים ששיחקו בסגלי קבוצות בוגרות. הם משחקים ברמות הגבוהות ויש להם כישרון רב מאוד". על ההשפעה שלו כמאמן, מצביע מנג'ה על אריגו סאקי: "הוא חשוב מאוד מבחינתי. הסתכלתי עליו וניתחתי את הכדורגל בצורה שונה כשהוא היה בתפקיד במילאן ולאחר מכן בנבחרת הלאומית".

לאתר יורו 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully