וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.6

לואיס סוארס מפלרטט עם ברצלונה וריאל, מוריניו מעוניין בלבנדובסקי ורוצה לוותר על לואיז, ברצלונה מנסה לצרף את מוסלרה ו-וייה לא הולך עדיין. ומונאקו? ממשיכה לחלום

העברות

* סאות'המפטון החתימה את הקרואטי דיאן לוברן תמורת שמונה מיליון יורו, כך הודיעה קבוצתו ליון. לוברן ישחק בארבע השנים הקרובות באנגליה. לוברן עוזב את ליון לאחר שלוש עונות וחצי, ואמר עם הצטרפותו: "זה חלום בשבילי לשחק בפרמיירליג".

* אחרי ששיחק בשנתיים האחרונות כמושאל בסאו פאולו, דנילסון הברזילאי נפרד רשמית מארסנל וחתם לארבע שנים בקבוצת נעוריו. הקשר בן ה-25 העדיף את סאו פאולו על פני גרמיו, קרוזיירו וסנטוס.

* פרנסואה מודסטו, הבלם הצרפתי בן ה-35 של אולימפיאקוס, חזר לארצו וחתם לעונה אחת בבאסטיה.

* ליל מינתה רשמית את רנה ז'יראר למאמנה החדש, במקום רודי גרסיה שעבר לרומא. ז'יראר, 59, אימן בארבע השנים האחרונות את מונפלייה והוביל אותה לאליפות היסטורית.

* מוריץ לייטנר, קשרה הצעיר של דורטמונד, הושאל לשנתיים לשטוטגרט.

* המגן הצ'כי מיכל קאדלץ (29) עזב אחרי חמש שנים את לברקוזן וחתם בשורות פנרבחצ'ה הטורקית.


העברות בעולם - 14.6

העברות בעולם - דיווח יומי

אנדרה פייר ג'יניאק שחקן מארסיי לפני דיאן לוברן שחקן ליון. רויטרס
מגשים חלום. לוברן/רויטרס

שמועות

* חלוץ ליברפול לואיס סוארס ממשיך ברמיזות שהוא רוצה לעזוב: "יש לי חוזה עם המועדון, אבל אם יום אחד ארצה לעזוב, ליברפול תהיה חייבת להקשיב להצעה, כפי שהיא עושה עם כל שחקן". על קבוצות שיהיה מוכן לעבור אליהן: "כל ילד חולם על הטוב ביותר, ואם תשאל ילד בן 8, כל אחד יגיד שהוא רוצה לעבור לריאל מדריד או ברצלונה".

* פריס סן ז'רמן רוצה מאוד לראות את דויד לואיז מגיע אליה הקיץ ומשתף פעולה עם טיאגו סילבה בחוליית ההגנה. צ'לסי שוקלת למכור את הבלם מכיוון שז'וזה מוריניו לא בטוח ביכולות של השחקן, כך מדווח 'דיילי מירור'.

* מנגד, הבלוז נכנסו למירוץ באשר לצירופו של רוברט לבנדובסקי, הפולני של בורוסיה דורטמונד, שקבוצתו לא מעוניינת למכור אותו לבאיירן מינכן.

* עתידו של דויד וייה רחוק מלהיות ברור, אבל מי שנמצאות בתור לצירופו, ארסנל וטוטנהאם, קיבלו עדכון מסנדרו רוסל, נשיא ברצלונה, שהבהיר שהחלוץ לא הולך לשום מקום: "עד שמישהו לא אומר את ההיפך, דויד וייה נשאר שחקן ברצלונה".

* טוטנהאם מנהלת מגעים עם קורינתיאנס הברזילאית כדי לצרף את הקשר פאוליניו תמורת 17 מיליון ליש"ט.

* אינטר שוקלת לצרף את המגן השמאלי של מנצ'סטר סיטי אלכסנדר קולארוב. מנגד, הסיטיזנס מנסים לצרף את המגן של לאציו ראדו הרומני, שמשחק בקבוצה בחמש השנים האחרונות.

שחקן דורטמונד רוברט לוואנדובסקי. Johannes Simon, GettyImages
מחוזר בסיטי. לבאנדובסקי/GettyImages, Johannes Simon

* ב'דיילי טלגרף' טוענים שליברפול עושה מאמצים לצרף את הקשר הנריך מחיטריאן משחטאר דונייצק, שעשויה לדרוש תמורתו 20 מיליון ליש"ט.

* ברצלונה ממשיכה לחפש שוער ולאור הבעיות שהתגלעו לגבי צירופו של סמיר האנדנוביץ' מאינטר, הקטאלנים עוברים לאופציה נוספת: האורוגוואי פרננדו מוסלרה שמחזיק בחוזה בגלאטסראיי עד 2016.

* יובנטוס עשויה להחתים את המגן/קשר הקולומביאני קמילו זוניגה מנאפולי. מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא החלוץ אלסנדרו מאטרי. זוניגה, אגב, מחוזר על ידי אינטר, רומא וארסנל.

* במהדורה המודפסת של "ל'אקיפ" פורסם כי יוהאן קבאיי, קשרה הצרפתי הבינלאומי של ניוקאסל, כבר עבר בדיקות רפואיות במונאקו ויצטרף לקבוצת הכוכבים שנבנית בנסיכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully