וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה: "ניימאר עדיין צריך להגיע לרמה של זידאן ומסי"

פלה התראיין לקראת הקונפדרציות, השווה בין ניימאר למסי, טען שרונאלדו קופח ולא סימן את ברזיל כפייבוריטית

גביע הקונפדרציות ייפתח ביום שבת במשחקה של המארחת ברזיל נגד יפן, ולכבוד הטורניר שמשמש "הרצה" למונדיאל שייערך בעוד שנה במדינה, אגדת הכדורגל פלה התראיין לכלי תקשורת מארגנטינה, צ'ילה, ספרד, מקסיקו ואורוגוואי.

כשנשאל מי הפייבוריטית שלו לזכייה, פלה הפתיע ולא ציין את ברזיל כמועמדת הבכירה להניף את הגביע: "אם הייתי יודע מי תזכה הייתי שם עליה הרבה כסף. קשה לדעת, חלק מהנבחרות מנוסות, חלק לא, אבל שבע מהשמונה מאוד חזקות. יפן זאת נבחרת שאנחנו חייבים לכבד, ספרד באופן טבעי מועמדת לזכייה, גם אורגוואי נבחרת שחובה להעריך, אני מקווה שזו תהיה ברזיל, אבל הכול פתוח".

הכדורגלן האגדי פלה. רויטרס
הכול פתוח בקונפדרציות. פלה/רויטרס

פלה נשאל על מעברו של ניימאר לברצלונה, והשיב: "אני חושב שבבחירה בין אנגליה לספרד, הכי טוב מבחינתו היה ללכת לברצלונה". כשנשאל מי לדעתו טוב יותר, ניימאר או מסי, השיב פלה: "הם שונים בהרבה מובנים. מסי גדל באירופה מגיל 14 והוא מאוד מנוסה, שניהם טובים אבל משחקים בסגנון שונה ויחד הם יכולים להפוך את הקבוצה שלהם ליותר חזקה. עבור ניימאר זה מצוין לצבור ניסיון בברצלונה לקראת המונדיאל ב-2014. הוא צריך לשפר את מידת ההשפעה שיש לו על המשחק. היה לנו לפני כמה שנים את זידאן, שחקן מאוד שלם, וניימאר עדיין צריך להגיע לרמה הזאת".

ניימאר מוצג כשחקן ברצלונה. רויטרס
שונה ממסי, וזה רק יכול לתרום לברצלונה. ניימאר/רויטרס

כשנשאל פלה מי יותר גדול, מראדונה או מסי, הוא השיב: "הם מאוד דומים. הצעירים בינינו לא זוכרים עוד ארגנטינאי גדול - סיוורי, ששיחק באיטליה, לשלושתם סגנון דומה. היה גם את אלפרדו די סטפאנו. היחסים שלי עם מראדונה טובים ואני בהחלט אזמין אותו אליי אם נשחק נגד ארגנטינה בגמר".

פלה גם חושב שנעשה לכריסטיאנו רונאלדו עוול כשלא זכה בכדור הזהב, ומסי נבחר בינואר השנה לשחקן השנה בעולם בפעם הרביעית ברציפות. "שניהם ברמה מאוד גבוהה. אם הבחירה היא לפי הכדורגל אז אני הולך עם מסי, אבל אם הפרס ניתן לפי הצלחה אז לרונאלדו מגיע, כי הוא עשה שנה מוצלחת מאוד עם קבוצתו וזכה איתה באליפות ב-2012".

ליאונל מסי, אנדרס אינייסטה, כריסטיאנו רונאלדו לקראת טקס כדור הזהב. GettyImages
שניהם באמה גבוהה, אבל למסי יש ארבעה גביעים ברציפות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully