וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "זו אחת התחרויות החשובות בהן השתתפתי"

נבחרת ברזיל דרוכה לקראת משחק הפתיחה של גביע הקונפדרציות הביתי, בו תפגוש את יפן (שבת, 22:00, ספורט1)

אומנם נותרה עוד שנה שלמה (קצת פחות) עד לפתיחת מונדיאל 2014 בברזיל, אבל כבר מחר (שבת, 22:00, ספורט 1 ו-HD) תצא לדרך החזרה הגנרלית האמיתית: גביע הקונפדרציות, שייפתח באצטדיון הלאומי החדיש והיפהפה בברזיליה, בירת ברזיל, כאשר הנבחרת המקומית תארח את יפן.

ניימאר באימון נבחרת ברזיל. רויטרס
המון לחץ על ברזיל. ניימאר ולוקאס באימון/רויטרס

מה צפוי בטורניר? שני בתים, ארבע נבחרות בכל בית ובעיקר, מארחת אחת לחוצה. מלבד הסלסאו, שיודעים שכל תוצאה מלבד זכייה תיחשב לכישלון, שאר המשתתפות כנראה ינצלו את המעמד לאיפוס כוונות. בבית א', היפנים מייצגים את אסיה בתור אלופת היבשת, מקסיקו את צפון ומרכז אמריקה ואיטליה, שמשחקת על הכרטיס של ספרד בתור סגנית אלופת אירופה.

בבית ב', ספרד משתתפת בתור אלופת העולם כמובן ויחד איתה, אלופת דרום אמריקה אורוגוואי, אלופת אוקיאניה טהיטי ואלופת אפריקה ניגריה, שאחרי בלגן לא קטן סביב הבונוסים ושביתת שחקנים, המריאה לבסוף לברזיל ותגיע בזמן לטורניר.

המשחקים ייערכו בשישה אצטדיונים, כולם מברזיליה ומזרחה, כאשר מלבד הבירה, גם האצטדיונים ברסיפה, סלבדור, פורטלזה, בלו הוריזונטה וכמובן, המרקאנה בריו דה ז'ניירו ישתתפו בחגיגה וייבדקו לקראת הדבר האמיתי.

אוהדי ברזיל מחוץ לאצטדיון הלאומי בברזיליה. GettyImages
הקרנבל כבר החל. אוהדים ברזילאים מחוץ לאצטדיון בברזיליה/GettyImages

את משחק הפתיחה ינהל השופט מפורטוגל פדרו פרונקה, שהעביר את גמר ליגת האלופות בעונה שעברה ואת גמר יורו 2012. ברזיל, אחרי 2:2 מול אנגליה, נראתה טוב יותר במשחק ההכנה האחרון וגברה 0:3 על צרפת. הסמוראים הכחולים, שהפכו בשבוע שעבר לנבחרת הראשונה שמבטיחה את מקומה לצד ברזיל במונדיאל, ניצחו 0:1 בעיראק במוקדמות ביום שלישי.

רונאלדיניו נשאר בחוץ, אבל בסגל הברזילאי אפשר למצוא שלל כוכבים וביניהם ניימאר, דני אלבס, טיאגו סילבה, דויד לואיז, מרסלו, הרנאנס, אוסקר והולק. את היפנים מאמן אלברטו זקארוני ואצלם מככב שינג'י קגאווה. שני המפגשים הקודמים בגביע הקונפדרציות הסתיימו בחלוקת נקודות: 0:0 ב-2001 ו-2:2 ב-2005. במונדיאל 2006 ברזיל הביסה את היפנים 1:4 ובמשחק ידידות באוקטובר האחרון הסלסאו ניצחו 0:4.

לקראת המשחק אמר ניימאר: "לא משנה אם אני כובש או לא, אני גאה להיות חלק מהנבחרת. אני לא יכול להתנהג כמו שאני בסנטוס, שם כולם הכירו אותי. כאן עדיין צריכים להכיר אותי. אנחנו מחפשים את ההרכב הנכון, זה אחת התחרויות הכי חשובות שהשתתפתי בהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully