וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "זה אחד הרגעים הקשים, וזה לכל החיים"

13.6.2013 / 23:19

הפורוורד עקץ: "השיטה הזו מצחיקה, המשחק נוצר כדי שתהיה חגיגה". ג'יימס: "מאוכזב מהדרך". סמית': "לא יודע אם אשאר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

העונה העגומה של מכבי תל אביב הגיעה הערב (חמישי) לסיומה באקורדים צורמים במיוחד, עם הפסד 86:79 למכבי חיפה בגמר ברוממה. אחרי שהפסידו חמש פעמים במהלך העונה כולל בגמר הגביע, הירוקים הצליחו לתעל את האנרגיה מאולמם הביתי כדי לחולל סנסציה והשאירו את הצהובים המומים ופעורי פה בסיום. אולם רוממה שאירח את משחק הגמר לראשונה לבש חג והתמלא מפה לפה, אך דווקא אוהדי מכבי תל אביב היו אלה שאכלסו את מירב המושבים, ואילו אחרי עונה לא קלה, שהחלה במסע רכש בעייתי משהו, הצהובים לא צלחו את את הזירה המקומית. דייויד בלאט איבד תואר לראשונה כמאמן ראשי במכבי תל אביב. בסיום, המתינו מספר אוהדי למכבי לשחקנים, חיבקו אותם ואת המאמן, דייויד בלאט, וניחמו אותם על ההפסד.

שחקני מכבי תל אביב בכדורסל. אדריאן הרבשטיין
סיום עגום לעונה. מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

שון ג'יימס אמר בסיום: "אני מאוכזב מהדרך ששיחקנו. רצינו לסיים את העונה בסימן טוב, ולא לזכות באליפות הזאת זה כואב. אבל זה מגיע להם, הם שיחקו טוב ושיחק עם הלב. הם עשו את הדברים הקטנים טוב יותר ממני, הם רצו קצת ולא הצלחנו לעצור את זה. הקבוצה הטובה יותר בדרך כלל מנצחת, והם נתנו היום את הכול על המגרש. זה מגיע להם".

ליאור אליהו התמרמר בסיום על השיטה שלטענתו הובילה לאיבוד האליפות של הצהובים: "זה קצת מצחיק השיטה הזו, בשנים האחרונות גם כשניצחנו דיברנו על זה. זו השיטה, זה מה שיש. לכולם זה מאוד קשה, אני חושב שזה יהיה לכל החיים. ניצחנו אותם חמש פעמים העונה והמשחק הזה נוצר כדי שתהיה חגיגה, וכל מי שיצר את המשחק, שיהנה ממנו. קרו הרבה דברים הערב. זה אחד הרגעים הקשים שלי במכבי".

דווין סמית', שסבל ממשחק חלש במיוחד הערב, אמר: "לא לזה ציפינו. זה ערב גרוע מאוד, וכולנו עצובים מאוד. עשינו המון טעויות בנקודות מפתח של המשחק. חיפה פשוט שיחקה יותר טוב מאיתנו הלילה והגיע להם לזכות. היו לנו רגעים טובים, אבל עשינו טעויות שגרנמו לנו להפסיד את המשחק. ברור שהשיטה הזו של משחק אחד שבה נקבע מי תהיה האלופה זה לא רגיל. זה משחק של להיות או למות, ובערב נתון כל קבוצה יכולה לנצח קבוצה אחרת וזה מה שקרה". על העונה הבאה אמר סמית': "כרגע אני לא יודע אם אני אשאר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני מכבי תל אביב בכדורסל ריקי היקמן, ליאור אליהו. אדריאן הרבשטיין
מי שיצר את המשחק הזה, שיהנה ממנו. אליהו והיקמן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully