וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "יהיה הרבה לחץ על מוריניו בצ'לסי"

הישראלי דיבר על שובו של הפורטוגלי: "לא יודע אם הוא 'המיוחד', 'השמח' או 'המאוכזב'", והחווה דעה על ריאל וניימאר

אחרי סיום שלב הבתים של יורו 2013 התפנו אנשי התקשורת הזרה לחפש מרואיינים מסקרנים בישראל לפני פתיחת חצאי הגמר, ושמחו לפגוש את אברהם גרנט שסיפק להם את חוות דעתו על הנעשה בטורניר ובכדורגל האירופי בכלל.

"הארגון, האווירה באיצטדיונים ורמת הכדורגל כולם פנטסטיים", אמר גרנט. "ארבע העולות לחצי הגמר היו הטובות ביותר, כשספרד ואיטליה שתוקפת יותר מבעבר, הן הפייבוריטיות. הכדורגל ההולנדי תמיד היה שם, והתרשמתי מנורבגיה מול אנגליה, שהיא אכזבה גדולה. הנורבגים היו חכמים ושיחקו כדורגל טוב עם קשרים טובים. זה נהדר למדינה של חמישה מיליון תושבים".

שחקני נבחרת נורבגיה הצעירה. מגד גוזני
"זה נהדר למדינה של חמישה מיליון תושבים". שחקני נורבגיה/מגד גוזני

כשנשאל לגבי חברו משכבר הימים ז'וזה מוריניו חייך גרנט ואמר: "אני לא יודע אם הוא 'המיוחד', 'השמח' או 'המאוכזב', אבל הוא מבין בכדורגל, אז נראה מה יקרה. הוא מאמן גדול וצ'לסי הוא מועדון גדול עם הרבה לחץ. הם הוציאו הרבה כסף וצריך לראות איך הם יתחברו, זה כמו נישואים. זה ריאלי שצ'לסי תיאבק על האליפות, וזה לא נורמלי שלאור כמות הכסף שאברמוביץ' הוציא הקבוצה תסיים בפער של 20 נקודות מהמקום הראשון כמו בעונה האחרונה. מטרה נוספת היא ליגת האלופות".

על האקסית התורנית של מוריניו, ריאל מדריד, אמר גרנט: "אי אפשר לקנות פילוסופיית משחק על ידי קניית שחקנים. ברצלונה קודם מצאה פילוסופיה ואז קנתה שחקנים. פעם פלה ומראדונה היו מנצחים משחקים לבד, היום אי אפשר לנצח רק עם מסי או רונאלדו. תראו כמה שערים רונאלדו כבש העונה ובאיזה פער קבוצתו סיימה מהמקום הראשון".

לגבי הרכש הבומבסטי של ברצלונה בדמותו של ניימאר אמר גרנט: "יש לנו הרבה כוכבים גדולים בעולם הכדורגל, כמו מסי, רונאלדו וקאקה, והוא אחד מהם. הוא צריך להוכיח את עצמו מחוץ לברזיל, אבל ברצלונה היא מקום טוב בשבילו כי היא צריכה עוד אופציה בהתקפה. אני אוהב לראות מה המועדונים הגדולים עושים כשיש להם בעיה, כמו באיירן שקנתה את חאבי מרטינס וספגה ביקורת, אבל הוא הפך לשחקן מפתח בעונה מלאת תארים. אני מאמין שגם ברצלונה צודקת עכשיו".

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי. רויטרס
"צריך לראות איך הם יתחברו, זה כמו נישואים". ז'וזה מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully