וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש ממשיך כמאמן הפועל אילת

12.6.2013 / 18:48

המאמן סיכם את תנאיו והעדיף את אילת על פני גלבוע/גליל. הרציקוביץ': "עודד מסמל ווינריות". החל המו"מ עם כדיר

אחרי ההצלחה הגדולה של הפועל אילת, שהסתיימה עם מקום בחצי גמר הפלייאוף, בהנהלת הקבוצה התקבלה החלטה שעודד קטש יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. קטש, שקיבל לידיו את הקבוצה בתחילת העונה כאשר דורון הרציקוביץ' ירד דרומה והחליף את מ.כ. הבקעה בקבוצה המיתולוגית שחזרה לפעילות, סיכם את תנאיו לעונה הבאה.

מאמן הפועל אילת עודד קטש. אדריאן הרבשטיין
מאמן הפועל אילת עודד קטש/אדריאן הרבשטיין

קטש נפגש עם הנהלת הקבוצה שלושה ימים בלבד אחרי סיום העונה והעדיף את הצעתה של אילת על פני זו של הפועל גלבוע/גליל עליון. יחד עם קטש ימשיך עוזר המאמן עידן אבשלום. באירוע סיום העונה שנערך במלון מרידיאן הודיע הרציקוביץ' כי קטש ימשיך, ואמר: "מעבר להיותו אחד המאמנים הטובים בארץ, עודד הוא מותג המסמל ווינריות, ספורטיביות וערכים. לכן חשוב היה לנו שעודד ימשיך איתנו לעונה נוספת ואני שמח שעודד הסכים להוביל את פתאל אילת גם בעונה הבאה".

באילת כבר החלו את ההכנות לעונה הבאה, והגישו הצעה לפורוורד הפועל ירושלים אלישי כדיר לשלוש עונות. כדיר לא פוסל את ההצעה ובין הצדדים מתקיימות שיחות. מי שימשיכו בקבוצה הם הגארדים אפיק ניסים ויחזקאל סקוורר וככל הנראה גם המתאזרח טוני יאנגר. אבי בן שימול צפוי לעזוב.

קטש הגיע להפועל גליל עליון לאחר שהודיע על פרישה ממשחק פעיל בעונת 2004/5 והוביל את הקבוצה כבר בעונתו הראשונה אל המקום השני. את עונת 2005/6 פתח כמעין מנהל מקצועי, אך לאחר מספר מחזורים החליף את אורן עמיאל והמשיך לעונה נוספת. בעונת 2007/8 מונה למאמנה של מכבי תל אביב אך פוטר לאחר שלושה חודשים, ולקראת סיום העונה חזר לגליל עליון. קטש המשיך לשנתיים נוספות בקבוצה שעברה לגלבוע ובעונת 2009/10 זכה עמה באליפות. בעונת 2010/11 עזב שוב וחתם בהפועל ירושלים לשנתיים, אך אחרי עונה וחצי סיים את דרכו במועדון. הקיץ חתם בהפועל אילת והגיע עם הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully