וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.6

ברצלונה פנתה לבלם ריאל, פברגאס ולבנדובסקי אומרים כן, החתמה ראשונה למויס ביונייטד וגם היריבה העירונית מתחדשת

העברות

* סוף עידן במילאן: הרוסונרי הודיעו היום רשמית על עזיבתו של הקפטן ושחקן הקבוצה ב-18 העונות האחרונות, מאסימו אמברוסיני. הקשר בן ה-36 יחפש כעת קבוצה חדשה לסיים בה את הקריירה. אגב, ריקרדו מונטוליבו יחליף אותו כקפטן מילאן.

* אחרי שמועות ומשא ומתן מתמשכים, חסוס נבאס הפך רשמית לשחקן מנצ'סטר סיטי. הקשר מסביליה עבר היום בהצלחה בדיקות רפואיות בניו יורק, לאחריהן הודיעו התכולים על החתמתו. נבאס אמר לאתר הרשמי של סיטי: "זה הרגע הנכון עבורי לעשות את הצעד הזה. אני שמח מאוד מההזדמנות הזאת".

* מנצ'סטר יונייטד החתימה את המגן האורוגוואי גיירמו וארלה בן ה-20. וארלה חתם לחמש שנים ואמר: "אני שמח להיות חלק מהמועדון המפואר הזה ומרגיש בר מזל להיות פה". וארלה הוא השחקן הראשון שהחתים דיוויד מויס, כשלווילפריד זאהה שהגיע מוקדם יותר אחראי אלכס פרגוסון.

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מתחיל להחתים. דיוויד מויס/GettyImages

שמועות

* תחנת הטלוויזיה הקטלאנית TV3 דיווחה שברצלונה בחרה ביעד מפתיע בחיפושיה אחריה בלם כשפנתה לרפאל וראן, ועל פי הדיווח הבלם הצרפתי בן ה-20 של ריאל מדריד דחה את ההצעה על הסף.

* 'ספורט' טוען הבוקר שגם איניגו מרטינס נמצא בתכניות של ברצלונה. בלם סוסיאדד בן ה-22 שנמצא כרגע ביורו עם נבחרת ספרד הצעירה מוערך מאוד על ידי האלופה הספרדית, שעשויה להציע לבאסקים בתמורה את ג'רארד דאולופאו, שמחפש יעד להשאלה לעונה.

* 'דיילי מייל' מדווח שססק פברגאס ורוברט לבנדובסקי הודיעו למנצ'סטר יונייטד שהם מעוניינים להצטרף לקבוצה, והשדים האדומים ינסו להחתים את קשר ברצלונה וחלוץ בורוסיה דורטמונד לפני ההמראה למסע לאסיה ואוסטרליה בחודש הבא.

* מנגד, פברגאס עצמו מתעקש שטוב לו בברצלונה, שהוא רוצה להישאר, ושהוא "חי את החלום", כדבריו. "מדהים איך אנשים ממציאים דברים", אמר פברגאס, "טוב לי פה, אני שמח פה, לקח הרבה זמן עד שהגעתי לפה, ואני לא מתכנן לזרוק את זה".

* 'דיילי סטאר' טוען שדייויד מויס כבר הכין אלטרנטיבה למקרה שמנצ'סטר יונייטד לא תצליח להחתים את לייטון ביינס, ומתכנן לפנות ללוק שו, מגינה השמאלי בן ה-17 של סאות'המפטון, שנופה ברגע האחרון מהסגל האנגלי ליורו 2013 בשל פציעה.

* שעות ספורות אחרי הצגתו של ז'וזה מוריניו בצ'לסי, התחזקו ההערכות שהמיוחד יחזור לשתף פעולה עם ווסלי סניידר, אחרי שנשיא גלאטסראיי אונאל אייסאל הצהיר: "לא קיבלנו אף הצעה על סניידר, אבל אם נקבל הצעה בגובה 15 מיליון יורו אולי נחליט למכור אותו".

אדינסון קבאני נאפולי. GettyImages
מעדיף את אנגליה על פני ספרד. אדינסון קבאני/GettyImages

* אדינסון קבאני הודה שהוא צפוי לעזוב את נאפולי, ורמז שהוא מעדיף את הפרמיירליג על פני הלה ליגה: "אני חושב שהגעתי לגבול שלי בנאפולי, ואני רוצה לגדול עוד יותר. אני לא יודע אם צ'לסי או סיטי הגישו עליי הצעות, אבל יהיה תענוג להתאמן אצל מאמנים כמו מוריניו או פלגריני. ריאל? אני לא יודע אם הכדורגל הספרדי מתאים לי".

* 'בילד' מדווח שמריו גומז, שסוכנו נמצא באיטליה ומנהל משא ומתן עם כמה קבוצות במקביל, הגיע לסיכום עם פיורנטינה, אך ספק אם הויולה יוכלו לעמוד בדרישתה של באיירן לסכום העברה של 30 מיליון יורו.

* דיווחים שונים באיטליה טוענים שנאפולי מתכוונת להגיש לברצלונה הצעה בגובה 20 מיליון יורו עבור חאבייר מסצ'ראנו, שרפא בניטס רוצה לחזור לשתף איתו פעולה.

* פול פוגבה, שחוזר הקיץ על ידי מנצ'סטר סיטי וקבוצות בכירות נוספות באירופה, הצהיר שאין לו כוונה לעזוב את יובנטוס: "כמובן שאני נשאר כאן. אני מאושר ללבוש את חולצת המועדון".

* ליל הודיעה שנתנה אישור למאמנה המוערך רודי גרסיה לנהל משא ומתן עם רומא.

* מידו, החלוץ המצרי בעל הקריירה הסוערת, הודיע על פרישה מכדורגל, ויתלה את הנעליים אחרי 14 שנות קריירה שעברו בין השאר בטוטנהאם ובאייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully