וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גל מקל יזומן לאימונים במילווקי

דיווחים בארצות הברית גורסים כי רכז מכבי חיפה, שעורר עניין בעבר גם אצל יוטה, יצטרף לסדרת אימונים בשורות הבאקס

גל מקל ממשיך לעורר עניין בקרב קבוצות NBA. לאחר שיוטה הביעה עניין ברכז הישראלי ואף צפויה להעניק לו מקום בסגל לליגת הקיץ בתום העונה, כעת גם מילווקי מצטרפת לרשימת העוקבות. על פי דיווחים בארצות הברית, מקל זומן גם למחנה הקיץ של הבאקס ויערוך במדיה אימונים. קבוצות NBA נוספות התעניינו במקל, שרק היום (שני) נבחר לחמישיית העונה בליגת העל.

שחקן מכבי חיפה גל מקל נשיא על כתפי האוהדים. אדריאן הרבשטיין
ההזדמנות הגדולה תגיע? גל מקל/אדריאן הרבשטיין

יוטה עדיין נראית כקבוצה שמביעה את העניין הגדול יותר במקל. הוא אף ערך סדרה של אימונים במדיה בקיץ שעבר, אך נבצר ממנו להמשיך גם לליגת הקיץ בעקבות בעיות באשרת השהייה שלו בארצות הברית. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש מאי, גם לוקמוטיב קובאן הרוסית, שזכתה ביורוקאפ ותשחק בעונה הבאה ביורוליג, מעוניינת בשירותיו של מקל לעונה הבאה.

מקל (25, 1.90) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אך החליט לנסות את מזלו במכללת וויצ'יטה סטייט בתחילת עונת 2006/7. אחרי שנתיים במכללה חזר לשורות הצהובים וחתם על חוזה ארוך טווח. מכבי השאילה את מקל לגלבוע/גליל, בה שיחק עונה אחת והרשים מספיק כדי לחזור לסגל של מכבי. פיני גרשון לא נתן למקל יותר מדי דקות והוא שב לגלבוע/גליל, וביחד עם עודד קטש כמאמן זכה באליפות. מקל המשיך עוד עונה בגן נר לפני שבעונת 2011/12 יצא לאירופה וחתם בבנטון טרוויזו, במדיה רשם 6.3 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים בממוצע למשחק ב-22 משחקים. העונה הצטרף למכבי חיפה לאחר שהתמהמה עם החתימה באירופה, ועד כה רשם 13.4 נקודות, 4.8 אסיסטים, 2.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

ברנדון ג'נינגס שחקן מילווקי באקס. AP
חדש חבר לקו האחורי? ברנדון ג'נינגס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully