וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקומוטיב קובאן מעוניינת בגל מקל

16.5.2013 / 9:44

אלופת היורוקאפ שהחתימה הקיץ את יוגב אוחיון הביעה עניין ברכז מכבי חיפה, שצפוי לשחק בליגת הקיץ במדי יוטה ג'אז

לוקומוטיב קובאן הרוסית, הקבוצה שהחתימה את יוגב אוחיון ומנהלת מאבקים משפטיים כנגד השחקן ומכבי תל אביב כדי לצרפו בקיץ הקרוב, מעוניינת לצרף על חשבונו של אוחיון את רכז מכבי חיפה גל מקל. בכיר בקבוצה הרוסית אישר לוואלה! ספורט הבוקר (חמישי) כי מקל נמצא חזק בתוכניות הקבוצה לעונה הבאה, ללא שום קשר למאבק המשפטי מול אוחיון והצהובים. הקבוצה הרוסית זכתה העונה ביורוקאפ, ותשחק בעונה הבאה ביורוליג.

גל מקל שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
בשנה הבאה ביורוליג? גל מקל/קובי אליהו

לפני שישקול אפשרויות מחו"ל צפוי שחקן נבחרת ישראל לשחק בליגת הקיץ במדי יוטה. כזכור, מקל ערך סדרה של אימונים בקיץ שעבר במתחם האימונים של הג'אז, וחלק מהצוות המקצועי צפה בו והתרשם. בקבוצה החליטו לצרף את שמו לרשימה של שחקנים שהם עוקבים אחריה, ויצרו עם סוכנו קשר במהלך העונה. הודעה רשמית על סגל יוטה לליגת הקיץ תצא רק לאחר הדראפט בסוף חודש יוני.

מקל (25, 1.90) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אך החליט לנסות את מזלו במכללת וויצ'יטה סטייט בתחילת עונת 2006/7. אחרי שנתיים במכללה חזר לשורות הצהובים וחתם על חוזה ארוך טווח. מכבי השאילה את מקל לגלבוע/גליל, בה שיחק עונה אחת והרשים מספיק כדי לחזור לסגל של מכבי. פיני גרשון לא נתן למקל יותר מדי דקות והוא שב לגלבוע/גליל, וביחד עם עודד קטש כמאמן זכה באליפות. מקל המשיך עוד עונה בגן נר לפני שבעונת 2011/12 יצא לאירופה וחתם בבנטון טרוויזו, במדיה רשם 6.3 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים בממוצע למשחק ב-22 משחקים. העונה הצטרף למכבי חיפה לאחר שהתמהמה עם החתימה באירופה, ועד כה רושם 13.3 נקודות, 4.7 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully