וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "עבר הגבול בין מחאה לגזענות ואלימות"

10.6.2013 / 17:19

בבית"ר מזהירים מהסתה נגד גאידמק: "רוצים לצאת לדרך חדשה". נציגי טביב והעמותה יגישו צו מניעה לכל פעולה במועדון

מערכת וואלה!

בית"ר ירושלים הוציאה היום (שני) הודעה בניסיון להרגיע את הרוחות הסוערות סביב המועדון, שהגיעו אמש לשיאים חדשים עם הפגנות נגד ארקדי גאידמק ועימותים עם המשטרה, שהסתיימו בחמישה אוהדים עצורים.

"בימים האחרונים אנחנו עדים להסטות והתפרעויות של חלק מאוהדי בית"ר כנגד הנהלת הקבוצה והבעלים, מר ארקדי גאידמק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ושוב, זה הידרדר לאלימות. אוהדי בית"ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כמדינה שכבר הייתה עדה להסתות שהובילו למעשים קשים ואלימים, אנחנו מבקשים מכל מי שפועל ברקע לתת את הדעת על האירועים שהתרחשו בימים האחרונים ועל ההשלכות שעלולות להיגרם כתוצאה מאותם מעשים. כאזרחים במדינה דמוקרטית אנחנו מחויבים לתת לכל אדם להביע דעתו, אך תחושתנו היא שבימים האחרונים הגבול בין מחאה לבין תופעות של אלימות מילולית, גזענות ואלימות פיזית לחלוטין עבר.

"אנחנו פונים לאוהדים ולאנשים המסיתים את הקהל להרגיע את הרוחות. יש דרך להביע מחאה והיא אינה עוברת דרך הכאת שוטרים, הפגנות אלימות וכאוס ברחובות. כולנו תקווה כי בימים הקרובים בית"ר ירושלים תצא לדרך חדשה, דרך שתביא את האוהדים מהרחובות ליציעים ולתמיכה בקבוצה שתרוץ חזק בצמרת.

בתוך כך, מחר בבוקר עורכי הדין של אלי טביב ועמותת האוהדים יגישו לבית המשפט בירושלים צו מניעה לכל פעולה מחייבת במועדון עד לדיון בסוגיה המשפטית ואף דרישה להעברה של הקבוצה לידי טביב. השופט יצטרך להחליט האם הוא מאשר את צו המניעה במעמד צד אחד או שיקבע דיון לשני הצדדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully