וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומות אלימות בהפגנה של אוהדי בית"ר ירושלים

כ-700 אוהדים התגודדו מול ביתו של גאידמק, חלקם הוכו על ידי שוטרים, שהשתמשו בשוקרים. אבוקות נזרקו, שמונה נעצרו

מערכת וואלה

ימים טרופים עוברים על בית"ר ירושלים שעדיין טרודה מנושא הבעלות של הקבוצה, ובשעות הערב (ראשון) התקבצו למעלה מ-700 אוהדים מול ביתו של ארקדי גיאדמק בהרצליה. האוהדים החליטו לצאת ולהפגין נגד הבעלים כצעד בניסיון לגרום לו לעזוב את הקבוצה ולהעביר אותה לשליטתו של אלי טביב. במהלך ההפגנות התקוטטו אוהדים רבים עם אנשי המשטרה, כשבשיאו של האירוע נעצרו שמונה אוהדים שישהו הלילה במעצר ומחר יובאו בפני שופט. בנוסף, עשו השוטרים שימוש בשוקרים חשמליים והסבירו זאת בכך שניסו להגן על עצמם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
זה התחיל כהפגנה שקטה. אוהדי בית"ר ירושלים המוחים/מערכת וואלה, צילום מסך

בשלב מסוים החלה מהומה אלימה בין האוהדים וכוחות השיטור, שניסו להיכנס אל תוך ההפגנה ולעצור אותה. המפגינים זרקו בקבוקי זכוכית על המשטרה, שעצרה שני אוהדים ולקחה אותם למעצר. שני שוטרים נפגעו מרסיסי הזכוכית ונלקחו לטיפול. במקביל, מספר אוהדים הוכו על ידי אנשי יס"מ. בהמשך המשיכו האוהדים להשליך בקבוקי זכוכית עד שהמשטרה שוב התערבה, החליטה לפוצץ את ההפגנה, עצרה כמה אוהדים ואף השתמשה בשוקר חשמלי. במהלך ההפגנה נזרקו מספר אבוקות לרחוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של הבעלים ארקדי גאידמק. מערכת וואלה
מאות התקבצו כדי למחות/מערכת וואלה

האוהדים קראו קריאות בגנותו של גאידמק כמו "פושע מלחמה" ו"ארקדי לצרפת", וגם בנותיו של איש העסקים היו על המוקד וספגו קללות. גם יושב ראש בית"ר ירושלים איציק קורנפיין זכה לקריאות מהאוהדים, שהביעו תמיכה בטביב, כינו אותו בשם "המשיח התימני" וטענו כי "רק אלי טביב יציל את בית"ר".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "במהלך הפגנה לא חוקית החלו האוהדים להשליך בקבוקים, אבוקה ושני רימוני עשן לעבר השוטרים, וכתוצאה מהשלכת החפצים נפגעו שני שוטרים. כוח תגבור מחוזי הוקפץ למקום ועד כה נעצרו שמונה מפגינים בגין התקהלות בלתי חוקית, הפרת הסדר ותקיפת שוטרים. העצורים יובאו בפני בית המשפט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
וככה זה הסתיים. אוהד בית"ר מציג את הפגיעות שלטענתו נגרמו משוקר חשמלי/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully