וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: המשטרה חוששת מהתפרעות, השחקנים בלחץ

9.6.2013 / 15:04

חשש במשטרה שהפגנת אוהדי בית"ר ירושלים נגד גאידמק תצא משליטה. שחקן: "אם גאידמק ינצח, הגיהינום מאשתקד יחזור"

קובי אליהו

מאות אוהדי בית"ר ירושלים צפויים להגיע הערב (ראשון) לביתו של ארקדי גאידמק בהרצליה ולמחות כנגד הבעלים, בניסיון לגרום לו לעזוב את הקבוצה ולהעביר אותה לשליטת אלי טביב. במשטרה חוששים כי בעקבות ההתחממות בגזרה בימים האחרונים והעימותים המילוליים בין הצדדים, ההפגנה הערב תצא משליטה, ויגיעו בכוחות מתוגברת. במשטרה עוקבים גם אחרי הרשתות החברתיות ואומרים: "יש טירוף בקרב האוהדים, הרבה דם רע שעשוי לצאת החוצה. אנחנו מבקשים מכולם לעשות את הדברים בצורה חוקית על מנת להימנע ממעצרים והתערבות המשטרה".

גם בעמותת האוהדים מבינים לאן הולכים פני הדברים, וראשיה קיימו שיחות בסוף השבוע עם ראשי המחאה על מנת שההפגנה לא תצא משליטה. גורם בעמותה אמר: "הדבר האחרון שאנחנו צריכים עכשיו זה שהאוהדים ייצאו משליטה, והצד השני ינצל את זה תקשורתית. כולם רואים לאן נושבת הרוח ושאין להם סיכוי ללא קשר לבית משפט, לכן אסור לנו לעשות טעויות. הימים של ארקדי בבית"ר ספורים".

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של ארקדי גאידמק. מגד גוזני
מתכוננים לקיץ סוער. אוהדי בית"ר/מגד גוזני

עורכי הדין של טביב והעמותה בונים על כך שמעבר לפרצות בחוזה, עליהן יתבססו הטיעונים של גאידמק בבית המשפט, תום הלב שבהסכם יהיה עם העמותה. ישנן עשרות תכתובות בין הצדדים לאורך השנה האחרונה שמבהירים באופן חד משמעי כי נציגי גאידמק מפצירים בעמותה לוותר על הסעיף שמאפשר לה להביא רוכש, אחרת גאידמק לא ישקיע בקבוצה. בנוסף קיימות התבטאויות דומות בכלי התקשורת.

מעבר לכך, כאשר עמותת האוהדים ביקשה מנציגו של גאידמק, עו"ד ישראל שלו, לדחות את התשלום בסך 600 אלף שקל בשנה - במכתב המצ"ב ניתן לראות בסעיף 3 ב' כי הוא משיב להם כי אם יסכים לכך - יצטרכו לוותר על האופציה להביא רוכש, מה שמעיד על ההכרה באופציה והחשש שיממשו אותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ארקדי גאידמק הבעלים של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מי ירצה להיות בקבוצה שלו? גאידמק/קובי אליהו

מי שלא רגועים מהמצב הם שחקני בית"ר, שרואים איך הקבוצה הולכת להיות משותקת לפחות לעוד מספר שבועות. שחקנים בקבוצה חוששים כי גם אם הקבוצה תעבור לגאידמק, אף מאמן או שחקן לא ירצה להתמודד עם האווירה הזאת, ויעדיפו להמתין עד שיהיה פתרון עם הקהל.

אחד השחקנים אמר: "גם אם גאידמק מנצח, רואים לאן זה הולך, בדיוק לגיהנום של שנה שעברה, ואפילו יותר מזה, כי הפעם זה לא רק לה פמיליה או קומץ, אלא כל הקהל. נקווה שניר ברקת יצליח לשכנע את גאידמק לגמור את הסיפור הזה ולהעביר את הקבוצה לטביב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גורמים בבית"ר סיפרו כי התגובה של איציק קורנפיין לדברי העמותה אתמול וההתייחסות לשמוליק לוי הייתה אצלו בבטן כבר הרבה זמן ואמרו: "מהקיץ שקמה העמותה שמוליק לוי שם לעצמו מטרה להעיף את קורנפיין ולקבל תפקיד. קורנפיין שתק אבל יש גבול. קורנפיין יודע על דברים שנעשים מאחורי הקלעים נגדו מצד שמוליק לוי, ומה שהוא אמר זה רק על קצה הקרחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully