וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "שמוליק לוי מסית, הכתובת על הקיר ועל ראשו"

8.6.2013 / 20:37

יו"ר בית"ר הגיב להתקפת עמותת האוהדים. לוי ענה: "משתמש בנשק של פחדנים, ותוקף אישית. זוהי שירת הברבור"

נראה כי אחרי ההתבטאות של אבי לוזון אתמול (שישי) שאמר כי לדעתו טביב צריך להיות הבעלים של בית"ר, גורמים בהתאחדות מתחילים להבין שאם ארקדי גאידמק יתגבר משפטית על המחלוקת מול עמותת האוהדים ואלי טביב, האישור של השותף החדש סבוך מאוד.

הבעלים של בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק באיצטדיון של טרק גרוזני. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אסף שקד
"יש דברים בהחלטות לקבל רוכש שאינם מופיעים בתקנון ומצריכים שיקול דעת וכמו שהדברים נראים כעת זה הולך לבית משפט והקבוצה משותקת לפחות בשבועות הקרובים שלמעשה יגמרו לה את העונה". גאידמק/אסף שקד, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל שראה את גאידמק בראיון בערוץ 10 מבין כי העסק סבוך, ואומר: "כבר ברור שתמיר מג'ידוב הוא האיש שיעמוד בפרונט כדי לייצג אנשים שלא רוצים להיות מקדימה. מכאן צריך לברר מי האנשים האלה ומה האינטרסים. שמענו אתמול שבית"ר זה כלי פוליטי ואסור להם לקחת סיכון וליפול אם המהלך לא יצליח. יש פה משהו מאוד סבוך ובאמת אולי כדאי מאוד שגאימדק יוותר ויעביר את הקבוצה לטביב וייתן קצת שקט למועדון. יש דברים בהחלטות לקבל רוכש שאינם מופיעים בתקנון ומצריכים שיקול דעת וכמו שהדברים נראים כעת זה הולך לבית משפט והקבוצה משותקת לפחות בשבועות הקרובים שלמעשה יגמרו לה את העונה".

הטלנובלה בין הצדדים תימשך השבוע כאשר עד ליום שלישי צפויים עורכי דינם של טביב ועמותת האוהדים להגיש צו מניעה לבית המשפט. צו המניעה יהיה במעמד צד אחד ולגאידמק תהיה אפשרות להשיב תוך 48-72 שעות. ההערכה היא כי צו המניעה יתקבל לשבוע עד שבועיים ואז יוחלט אם הולכים לבית משפט.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ימשיך הערב ומחר במאמצים להרגיע את העניינים ולשכנע את גאידמק לרדת מסערת הרגשות ולהעביר את הקבוצה לאלי טביב. ברקת חזר ואמר: "אני משוכנע שארקדי יירגע בימים הקרובים, ייצא מסערת הרגשות ויעביר את הקבוצה. החלופה שהוא מציע לא טובה לבית"ר ובלי אוהדים אין שום סיכוי לקבוצת כדורגל".

אוהדי בית"ר ירושלים מנשקים את אלי טביב. קובי אליהו
מחבקים את טביב ותוקפים את קורנפיין/קובי אליהו

עמותת האוהדים של בית"ר הודיעה היום כי היא מברכת את ראש עיריית ירושלים ניר ברקת על תמיכתו בה ובאלי טביב. "אנו שמחים שברקת בחר בצד הנכון והאמיתי של הסיפור", נכתב בהודעה, "כמו כן, שמחנו לשמוע את יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון מביע תמיכה בגלוי בטביב ובעמותה, כנראה שגם הוא הבין שאין קבוצה בלי אוהדים. מאידך, עצוב לנו לראות את איציק קורנפיין יושב בשקט לאור המאורעות האחרונים, אותו איציק שישב עם העמותה על ההסכם, שהכיר באופציית המכירה בכל גוף תקשורת והודיע שגאידמק לא ישקיע במועדון עד שנוותר על האופציה. בלתי נתפס שאיציק היה סמל של המועדון ונשא על גופו את סמל המנורה. על זה אומרים - כסף מעוור עיני חכמים".

איציק קורנפיין הגיב לדברי העמותה, בראשה עומד שחקן העבר של הקבוצה, שמוליק לוי: "שמוליק לוי מסית באופן אישי ומתריס. כנראה שהוא רואה לנגד עיניו תפקיד בבית"ר ירושלים. שמוליק לוי מנצל את רשימת החברים בעמותה ואת רשימת המנויים של המועדון, על מנת לעשות שימוש לחברה בבעלותו 'שווה בשווה', וכמו כן עושה שימוש בשמה של בית"ר ירושלים בכדורגל חופים. כנראה ששמוליק לוי מרגיש שהקבוצה שוב בעלות אבא שלו, ומוכן לעשות הכול כדי להגיע לתפקיד, תוך כדי הסתה בצורה חריפה ללא שום קשר למציאות. כבר ראינו שיש להסתות במדינה משמעות, הכתובת על הקיר ועל הראש של שמוליק לוי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזית פתוחה נגד שמוליק לוי. קורנפיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמוליק לוי הגיב לדבריו של קורנפיין: "במקום להתייחס לגופן של עובדות, קורפיין בוחר בנשק של פחדנים ותוקף אישית. יו"ר שבתקופתו בית"ר איבדה כל נכס אפשרי והגיעה לא פעם אל פי תהום, מוטב שילמד צניעות מהי. מה יותר קל מהטענה השחוקה שלא הייתה לו ברירה. תמיד יש ברירה, רק שהוא בוחר בברירה הקלה עבורו ורק עבורו. אני מודיע, וגם הצהרתי בעבר, שאין לי כוונה לתפקיד בבית"ר, אני בא ועוזר לקבוצה מאהבה בלבד, קורנפיין איבד עשתונות ויורד לפסים אישיים. זוהי שירת הברבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully