וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר: "שחקן שידבר עם גאידמק שרוף לכל ימי חייו"

7.6.2013 / 12:00

הקהל ממשיך לתקוף. היו"ר לוזון: "מעדיף אנשים שאני מכיר. טביב עדיף לבית"ר". מקורב לגאידמק: "ברקת פוליטיקאי זול"

המלחמה בין ארקדי גאידמק לאוהדי בית"ר עולה עוד שלב. אתמול (חמישי) נפגשו אוהדים מכל הפלגים ולאחר שיחה ארוכה הוחלט לשים את כל המחלוקות ביניהם בצד ולצאת בצורה מאוחדת כנגד הבעלים. בהודעה שהוציאו נאמר: "לאחר פגישה לילית הוחלט על אחדות במאבק נגד ארקדי ואיציק קורנפיין. אנחנו מצפים משחקנים להמשיך ולומר דברים כפי שעשו אופיר קריאף וגם קובי מויאל. כל שחקן שינהל מו"מ או אפילו יתאמן תחת בעלותו של ארקדי או איש קש מטעמו שרוף ביציעי בית"ר לכל חייו".

גאידמק תקף אתמול את עמותת האוהדים כששלח מכתב בו הודיע על ביטול ההסכם בין הצדדים ועל כך שהוא לא מכיר בזכות שלהם להביא רוכש. עוד לפני כן הפציר ראש העיר ניר ברקת בגאידמק להעביר את הקבוצה לידי טביב. מקורבי גאידמק תקפו את ראש העיר ואמרו: "הכושי הפך את עורו? ברקת פוליטיקאי זול שנכנע לחבורת פרחחים שמונעים ממניעים אישיים. למה הוא בכלל דוחף את האף שלו? זה לא קיים בשום עיר במדינה".

אוהדי בית"ר ירושלים בהפגנה נגד ארקדי גאידמק. קובי אליהו
מסר ברור לשחקנים. אוהדי בית"ר המוחים/קובי אליהו

ברקת עצמו אמר היום לרדיו ירושלים: "רציתי לוודא שאכן האופציה של טביב רצינית ואני רואה שטביב והאוהדים רציניים וההצעה שלהם אמיתית ורציניים. הם נהגו בצורה מכובדת בהתנהלות שלהם. הפצרתי בארקדי להעביר את הקבוצה לטביב. אני מכבד את ארקדי על מה שהשקיע בקבוצה אך הגיע הזמן להמשיך הלאה. החלופות האחרון אינם טובוות וסיכויי ההצלחה שלהן נמוכים. אני לא ממליץ לא לארקדי ולא למשקיעים שלו לנסות את החלופה הזאת כי זה לא יעבוד אל מול החלופה של טביב והאוהדים".

"התקשרתי אליו בתחילת השבוע", המשיך ברקת. "ואמרתי לו שאם הייתה הצעה מתגבשת של משהו איכותי ו-10 מיליון דולר אפילו טביב היה אומר את זה. בימים האחרונים התבהר שהחלופה שגאידמק מציע לא טובה למועדון וזאת של טביב טובה למועדון והבהרתי לארקדי שאני לא רואה את זה קורה. חשבתי שהוא קיבל את העמדה הזו וביקש קצת זמן, אך לאחר מכן הבנתי מעורכי הדין שלו שהוא מתעקש לבחון את החלופה השנייה וללכת עליה. אני רוצה להעביר מסר לארקדי ולמשקיעים שלו שאני לא רוצה לראות אותם מפסידים לו. צריך לתת לארקדי לצאת מהמועדון בראש מורם ובצורה מכובדת גם כשאנחנו אומרים לו שלא נכון להישאר. בסופו של דבר ארקדי ייצא מסערת הרגשות שלו ויעביר את הקבוצה. אני מצפה שזה מה שיקרה אבל צריך לדעת שגם שארקדי יוצא מהמועדון לעשות את זה בלי פצעים".

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. מגד גוזני
"בסופו של דבר ארקדי ייצא מסערת הרגשות שלו ויעביר את הקבוצה". ניר ברקת/מגד גוזני

בסביבתו של טביב דווקא מרוצים מאירועי היממה האחרונה ואמרו: "מבלי קשר לכך שאנחנו משוכנעים שבבית משפט ננצח, כולם רואים לאן הדברים הולכים. אם ארקדי ירצה או לא ירצה הוא לא יוכל להישאר בבית"ר. הקבוצה שייכת לאוהדים והוא נכנס איתם למלחמת עולם שאין לו שום סיכוי לנצח בה. זאת רק ההתחלה, מצפות לו מאיתנו כמה הפתעות בשבוע הבא".

בעמותת האוהדים הגיבו המכתב ואמרו: "המכתב מגוחך. אם ישראל שלו אומר שאין לנו זכות על פי ההסכם, למה הוא שלח לנו אינספור מכתבים בהם הוא מבקש שנוותר על הסעיף? אם אין לנו זכות למה הם נלחמו כל כך שנוותר עליו ואיימו חודשים שארקדי לא יעביר כסף? זה כבר מעבר לבית משפט ולעמותת האוהדים, הם יצאו למלחמה בכלל הקהל של בית"ר והם עוד יודעים מה מצפה להם. הם עוד יצטערו על הרגע שנכנסו לעימות הזאת. הם נלחמים על האינטרסים, אנחנו על הבית ועל אהבת חיינו וניתן את כל מה שיש לנו במאבק הזה".

גם יו"ר ההתאחדות עלה לשידור ואמר: "זה לא דבר שאני כיו"ר יכול לפתור. יש מחלוקת משפטית גרידא. מצד אחד העמותה טוענת שיש לה זכות ואני מבין אותם ואת טביב. מצד שני גאידמק אומר שהנכס שלו ושזכותו לעשות מה שהוא רוצה. כל מי שירצה להירשם כבעלים של בית"ר ירושלים יעבור את הבדיקות שלנו, כולל תעודת יושר, ואם הוא לא ישראלי נבדוק שהוא לא איזה סוכן ושאין לו עבר פלילי. לא יהיו לו שום הנחות. אני תמיד מעדיף את האנשים שאני מכיר. טביב לדעתי עדיף לבית"ר. אני רק מתפלל שזה ייגמר מהר ולא יביא למצב של כאוס ובלגאן בבית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully