וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברקת הפציר למכור לטביב, גאידמק סירב לבקשה"

6.6.2013 / 21:55

ראש העיר ירושלים שוחח עם הבעלים של בית"ר. נציג גאידמק במכתב לעמותה: "ההסכם איתכם מבוטל, הדירקטוריון מתפזר"

הבלגאן בבית"ר ירושלים לא נפסק. ההודעה של ארקדי גאידמק על מכירת המועדון לאיש העסקים תמיר מג'ידוב הוציאה בפעם השניה השבוע מאות מאוהדי הקבוצה לרחובות. הערב (חמישי) פוצלה ההפגנה לשני מוקדים שונים: 200 אוהדים הגיעו להפגין מול ביתו של הבעלים בהרצליה, שרו בגנותו ונציגיו והביעו פעם נוספת תמיכה באלי טביב. במקביל, כ-250 אוהדים נוספים התכנסו בכיכר ספרא בירושלים כדי להביע מחאה על מצב המועדון ונראה כי האווירה רק מתחממת מרגע לרגע.

בתוך כך, נציגו של ארקדי גאידמק, עו"ד ישראל שלו, שלח הערב מכתב לעמותת אוהדי בית"ר ירושלים, אשר אמש דרשה כי בתוך שלושה ימים יעברו כל המניות של ארקדי גאידמק אליהם. "הודעת העמותה שבנדון נדחית על ידי מרשנו מכל וכל, על כל חלקיה ונראית כאילו תלושה מהמציאות", כתב עו"ד שלו במכתב, "עצם המעשה שבבסיס הודעת העמותה הינו הפרה בוטה ויסודית של הוראות ההסכם מיום 19 באוגוסט 2012. העמותה יודעת היטב כי לפי כל שיטה אין לה ולא הייתה לה הזכות לרכוש את הקבוצה בהתאם להוראות ההסכם. על בסיס הפרה זו הרינו להודיעכם על ביטול ההסכם לאלתר ופיזור הדירקטוריון המיוחד".

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של ארקדי גאידמק. מגד גוזני
המחאה נמשכת, ובגדול. אוהדי בית"ר מפגינים/מגד גוזני

לשכת ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הודיעה כי היום שוחחו ברקת וגאידמק ביניהם. "בשיחה בין השניים בצהריים הפציר ברקת בגאידמק להעביר את הקבוצה לטביב ועמותת האוהדים, לאור מוכנותו של טביב לקחת את הקבוצה כפי שהיא. משיחות שקיימו יועצי ברקת עם עורך דינו של גאידמק מסתמן כי גאידמק דחה את ההצעה. ברקת הביע תקווה כי במהלך הימים הקרובים שגאידמק ייענה לבקשתו".

מוקדם יותר העלה קובי מויאל סטטוס בפייסבוק על מצב הקבוצה, וכתב: "קיץ חמישי ברציפות של אי ודאות. לא התרגלנו, זה הורס את הבריאות. חשבתי שלנסוע לחו"ל להתנתק יעשה את זה אבל אי אפשר. לאן הגיעה בית"ר ירושלים הגדולה? אני לא מעורה בכל הפרטים אבל יודע רק דבר אחד והוא שלעבור את מה שעברנו בשנה שעברה זה בלתי אפשרי ויביא לסוף של בית"ר ירושלים. אין שום פיתרון שלא כולל בתוכו את כל האוהדים תומכים מאחורינו כי הקבוצה הזאת היא קודם כל האוהדים ואחר כך כל השאר. מקווה שמי שצריך ימצא פתרון לפני שיהיה מאוחר מדי".

בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק עם ראש העיר ניר ברקת. קובי אליהו
ראש העיר ביקש, אבל גאידמק עדיין מסרב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully