וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מויאל: "אין שום פיתרון שלא כולל בתוכו את האוהדים"

6.6.2013 / 10:56

הקשר העביר מסר בפייסבוק. השחקנים צינים: "עוד מעט יושבים עם היינקס, ואיפה המשכורות?". מג'ידוב: "לא מבין על מה הרעש"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אפילו הוותיקים שבאוהדי בית"ר ירושלים לא זוכרים יום מוזר כמו זה שעבר עליהם אתמול (רביעי). המלחמה שנפתחה בין הבעלים ארקדי גאידמק והשותף המיועד תמיר מג'ידוב לבין אלי טביב ועמותת האוהדים, שמימשו את האופציה על פי החוזה בין הצדדים, עוררה סערה גדולה, אין ספור גידופים וספינים משני הצדדים, וצפויה להגיע לבית המשפט בתחילת השבוע הבא.

עורכי הדין של טביב והעמותה שלחו אתמול מכתב לעורך דינו של גאידמק, בו הם דורשים כי הקבוצה תעבור לבעלותם בתוך שלושה ימים לפני שיפנו לבית המשפט. על מנת שגאידמק יוכל להראות כוונה אמיתית לצרף רוכש ולשינוי בפתרון אותו מצא, הוא מודע לכך כי 5 מיליון הדולרים אותם הבטיח שיוזרמו על ידו ועל ידי מג'ידוב יהיו בחשבון נאמנות עד לסוף השבוע.

ארקדי גאידמק, בית"ר ירושלים, לצד אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות. ברני ארדוב
בכיר בהתאחדות: "כרגע נראה שזה יילך למקום הכי גרוע עבור בית"ר ירושלים, וזה מאבק בבית משפט". גאידמק/ברני ארדוב

בסביבתו של גאידמק חזרו ואמרו שצפויות הפתעות בימים הקרובים ושהם משוכנעים שהקהל יבין מה נכון וטוב לבית"ר ויתנו גב לגאידמק ומג'ידוב. חיים אלדר, שישב אתמול יחד עם איציק קורנפיין לפגישה עם רוני לוי, צפוי לקבל תפקיד ניהולי בכיר במועדון אם מג'ידוב יצטרף.

מג'ידוב עצמו ינחת בארץ בשבת או בראשון, ואמר לוואלה! ספורט: "אני לא מבין על מה כל הרעש. אם הכול יסתדר, המטרה שלי היא רק לעשות טוב ולגרום לאוהדים להיות מאושרים. לבית"ר יש שם גדול והמטרה היא רק לעזור ולסייע. אני מחובר מאוד לישראל ואם הדברים יסתדרו הייתי רוצה שכולם יתאחדו ויהיו יחד מאחורי בית"ר. זה לא מה שקורה עכשיו".

בצד של טביב, עורכי דינו אוספים חומרים על כל התכתובות של נציגי גאידמק מול העמותה, כשלטענתם הבעלים הודיע מספר פעמים שהקבוצה אינה מעניינת אותו, ושמבחינתו תלך לפירוק. גם בשיחות שערך אתמול טביב עם האוהדים הוא אמר להם: "אלך איתכם עד הסוף, בכל דרך ובכל סיטואציה, זה מזמן לא עניין של כסף".

עו"ד אבישי ריינמן, ששימש כעורך הדין של העמותה בזמן חתימת ההסכם, מסר הבוקר כי "מתוקף העובדה ששימשתי כיועץ המשפטי של עמותת האוהדים והייתי מעורב בכל שלבי המו"מ וחתימת ההסכם עם נציגיו של גאידמק והייתי זה שעמד על זכות העמותה להביא רוכש, אני מבהיר כי זכות העמותה להביא רוכש היא זכות ראשונים הקודמת לכל זכות אחרת של גאידמק. בעניין אלי טביב, ולפי מיטב ידיעתי, עמותת האוהדים וטביב הציגו הסכם חתום בינם לבין העמותה, ועל כן כל הסכם, רעיון להסכם, או טענה אחרת של מר גאידמק או של חברות בבעלותו הן חסרות כל תוקף. עמותת האוהדים זכאית להביא רוכש כל עוד לא קיבלה את כספי השקעתה (לפי ההסכם) בחזרה, במקרה דנן העמותה חתמה הסכם עוד בטרם נתקבלו הכספים בחזרה ועוד בטרם מישהו שמע על רוכש שהביא ארקדי, ולכן אין כל בסיס להסכמות שונות אליהן הגיע ארקדי גאידמק".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רוני לוי מאמן סטיאווה בוקרשט. ברני ארדוב
"חוטתמים עם מאמנים, ולנו לא משלמים?". רוני לוי/ברני ארדוב

מי שכבר לא כל כך מבינים מה קורה הם שחקני בית"ר, ששומעים על מאמנים ושחקנים ועדיין תקועים ללא בעלים וללא משכורות. שחקנים סיפרו אתמול: "מה זה הטירוף הזה? זורקים שמות, מאמנים ואיתנו אף אחד לא מדבר. עוד מעט יושבים עם יופ היינקס ופדרו, אבל לנו עדיין לא שילמו משכורות. אם אפשר לבקש משהו זה שיעזבו את השחקנים בצד. יש לחץ מצד האוהדים וכל המהלכים התקשורתיים האלה רק שורפים שחקנים והם לא יוכלו להמשיך בבית"ר בעתיד".

ובינתיים קובי מויאל העלה סטטוס בפייסבוק על מצב הקבוצה, וכתב: "קיץ חמישי ברציפות של אי ודאות. לא התרגלנו, זה הורס את הבריאות. חשבתי שלנסוע לחו"ל להתנתק יעשה את זה אבל אי אפשר. לאן הגיעה בית"ר ירושלים הגדולה? אני לא מעורה בכל הפרטים אבל יודע רק דבר אחד והוא שלעבור את מה שעברנו בשנה שעברה זה בלתי אפשרי ויביא לסוף של בית"ר ירושלים. אין שום פיתרון שלא כולל בתוכו את כל האוהדים תומכים מאחורינו כי הקבוצה הזאת היא קודם כל האוהדים ואחר כך כל השאר. מקווה שמי שצריך ימצא פתרון לפני שיהיה מאוחר מדי".

אוהדי הקבוצה לא יושבים בשקט וכבר היום צפויים להפגין בשני מוקדים - בביתו של ארקדי גאידמק בהרצליה ובכיכר ספרא בירושלים. גם בעמותת האוהדים אומרים כי צפויות מספר הפתעות והתפתחויות בשבוע הבא, כולל חשיפה של דברים שיעמידו את נציגי גאידמק "במצב משפיל", כהגדרתם.

לאן זה יילך? בכיר בהתאחדות סיכם זאת אתמול ואמר: "כרגע זה נראה שיילך למקום הכי גרוע עבור בית"ר ירושלים, וזה מאבק בבית משפט. במקרה הכי טוב, אם יזרזו עניינים, זה ייקח ארבעה חודשים. מישהו כאן צריך להרים את הכפפה ולדאוג לעתיד בית"ר ולא לחשוב רק על האינטרסים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully