וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: טביב והעמותה ביקשו צו מניעה לפעולות חוזיות

5.6.2013 / 14:29

פנו לבית המשפט על מנת להקפיא את פעולות המועדון עד להעברתו לידי טביב. איש העסקים: "אהיה הבעלים של בית"ר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אלי טביב ועמותת אוהדי בית"ר ירושלים, שחתמו על הסכם שותפות בניהול בית"ר ירושלים, עתרו באמצעות עורכי דינם בימים הקרובים לבית המשפט וביקשו להוציא צו מניעה לכל התקשרות חוזית ומחייבת על ידי בית"ר ירושלים עד להעברת הזכויות לטביב. כמו כן, הם שלחו מכתב לעורך הדין של גאידמק ישראל שלו ובו דרישה להעברת זכויות המועדון בתוך שלושה ימים לטביב על פי ההסכם בין הצדדים.

טביב הגיע מוקדם יותר היום (רביעי) למשרדי ההתאחדות בכדורגל, שם דנה הוועדה להעברת זכויות בעניינו. על הפרק עומדת השאלה האם טביב יוכל להפוך לבעלים של בית"ר ירושלים, לנוכח העובדה שהוא עדיין מחזיק ב-50 אחוז ממניות הפועל תל אביב. כמו כן, עדיין לא הסתיימה תקופת הצינון של טביב, על אף שזו מסתיימת עוד מספר שבועות. יש לציין, כמובן, שהעברת בית"ר ירושלים לטביב נמצאת בספק גדול, אחרי שארקדי גאידמק הודיע אתמול כי מצא שותף אחר ושהוא "לא בוטח בטביב".

אוהדי בית"ר ירושלים מנשקים את אלי טביב. קובי אליהו
המשיח התימני. טביב/קובי אליהו

טביב הגיע לדיון לצד נציגו, עו"ד נועם פורר. כ-50 אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לדיון, וקיבלו את טביב באהבה גדולה, עודדו אותו בקריאות קולניות ("המשיח התימני") וחיבקו אותו ארוכות.

במקביל, גם הפועל תל אביב קיבלה אישור להשמיע את טענותיה במהלך הדיון. הפועל מתנגדת להעברת הזכויות לטביב, עד הדיון בבוררות שהוגשה נגדו. בהפועל תל אביב טוענים כי הם לא רוצים למנוע את עסקת טביב עם בית"ר, אלא רק מבקשים לשמוע מה תוכניותיו בנוגע לחובות שיש למועדון מתקופתו, לטענתם.

עורך הדין של טביב, נועם פורר, אמר ביציאה: "הדיון היה בנוגע לטענותיו של הפועל תל אביב לגבי כשירותו של טביב להיות בעלי בית"ר. הצגנו את עמדתנו, נגיש אותה גם בכתב ומבחינתי אני לא רואה שום מניעה שטביב יהיה הבעלים של בית"ר. אני מאמין שכך יוחלט".

לגבי המהלך של גאידמק אמש אמר עו"ד פורר: "לא הופתענו. ידענו שמהלך כזה מתבשל אבל אנחנו רגועים. ברור לנו שכשהעמותה מימשה את האופציה שלנו, גאידמק לא יכול יותר למכור את הקבוצה לצד שלישי. הוא עדיין לא מכר, ואם צריך, נגיע לערכאות משפטיות".

טביב אמר לאחר הדיון: "היה דיון מצוין. אני מאמין שלא תהיה שום בעיה מול ההתאחדות לכדורגל ומול הפועל תל אביב. לא הופתעתי מההכרזה של גאידמק. הוא אדם בלתי צפוי. אני מאמין שאני אהיה הבעלים של בית"ר ירושלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי בית"ר מברכים את אלי טביב. צילום ועריכה: קובי אליהו, קובי אליהו
האם הדיון רלוונטי? טביב מתקבל באהבה/קובי אליהו, צילום ועריכה: קובי אליהו

ארגון אוהדי בית"ר, לה פמיליה, הודיע רשמית על חזרה לפעילות במאבק בארקדי גאידמק. בתוך כך, בהמשך לפרסומים השונים מצדו של גאידמק, עמותת האוהדים של בית"ר פרסמה הודעה בה הבהירה כי היא מתכוונת להמשיך במאבקה. "העמותה תילחם בכל כוחה בעסקנים ובדמויות שצצות להן דרך התקשורת בשעות האחרונות. אדון רוני לוי נפגש לפני שבוע עם אלי טביב ואמר שהוא לא מעוניין לאמן את הקבוצה. תמוה בעינינו שהוא 'חתם' על הסכם בו יאמן את הקבוצה. נשאלת השאלה האם רוני לוי מעוניין בטובת בית?ר או בטובת הכיס הפרטי שלו? הזמנים שבהם אנשים מגיעים לבית?ר בשביל למלא את הכיס בכסף, חלפו מן העולם. בניהולו של טביב יגיעו אנשים שאוהבים את בית?ר, אנשים שיתנו את הנשמה למועדון וילכו יד ביד עם האוהדים. רוני לוי לא יקבל מהאוהדים ולו רגע אחד של שקט אם יבחר בצד הלא הנכון. חברי העמותה רואים את התנהלותו של ארקדי גאידמק כזלזול באינטליגנציה של אוהדי בית?ר, ברור לכולם ש'הבעלים החדש' הוא איש קש של ארקדי, הרי איך יכול להיות שהוא מסכם תנאים עם מאמן עוד לפני שקיבל אישור להעביר כספים לארץ?".

מאמן סטיאווה בוקרשט רוני לוי. קובי אליהו
עמותת האוהדים ממליצה לו לבחור בצד הנכון. רוני לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully